Samsung LE40F86BDX-LE40F86BD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40F86BDX-LE40F86BD

Vi bestillte en LE40F86BDX og mottok en LE40F86BD.
    Er det noe forskjell på de?
    I såfall hva hva står X-en for?

Newcomer kovacs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror det er samme modell.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter og grubbler på det jeg og... Skal kjøpe meg en LE40F86BD... Men så ser jeg at enkelte butikker har en som heter LE40F86BDX...

Og så begynner jeg nesten å lure på prisen.... For ca. 3 uker siden når jeg var i butikken og så på TV'en kostet dette rundt 18000,- og nå er prisen nede i latterlige 12-14000 kroner... Stemmer dette???

I såfall blir dette et sinsykt bra TV til billig peng.

Newcomer kovacs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NutCase
    Sitter og grubbler på det jeg og... Skal kjøpe meg en LE40F86BD... Men så ser jeg at enkelte butikker har en som heter LE40F86BDX...

Og så begynner jeg nesten å lure på prisen.... For ca. 3 uker siden når jeg var i butikken og så på TV'en kostet dette rundt 18000,- og nå er prisen nede i latterlige 12-14000 kroner... Stemmer dette???

BD og BDX er nøyaktig samme modell. Det står på Samsungs FAQ her:
    Ofte stilte spørsmÃ¥l - SAMSUNG’s Digital World - Support (velg produktinformasjon og TV så kommer det opp).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NutCase

Så den på siba til17999 men på komplett.no så koster den 12999. utrolig bra bilde.må kjøpe den tror jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt i flera trådar här så är det en skilland på dessa tv. Skillanden är om den är pararellimporterad eller köpt av Samsung Norden

BD
    BDX
    BDX/XEC
    BDX/XEE= Nordisk version

Den nordiska versionen är stort sett alltid dyrare. Nordiska versionerna har 100% pixelgaranti. Kommer inte ihåg i farten om det är fler saker som skiljer angående garanti. Läst att flera haft trubbel med samsung spupport när dom fått reda på att kunden inte har nordisk version. Enligt det jag har hört så säljer HiFi klubben, komplett m,m paralellimporterade versioner.

Håller med om ett det är en fet tv. Blir nog sån på mig oxå då min LE40M61 har tagit kvällen

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XEE-betegnelsen ligger i masse andre Samsung produkter i Norge også. Blant annet BD-P1400XEE, så det er bare å kjøre på med Samsungprodukter som ser forskjellige ut, de er jo like :P heh

Expert selger den for 15.999,- i butikken nå, mulig den går ned der og etterhvert. Der lå den jo på 18.999,- en stund. Nesten på prisen til Pioneer's PDP-4280XA.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil bare nevne at denne skjermen ble testet i siste lyd og bilde (april 2008). De gir den 4 av 6 stjerner, og det betyr i praksis at det er grunn til å styre unna denne når likeprisede skjermer får full score (dvs. 6 av 6 stjerner)!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi. Jeg syns det er en sjefs-TV jeg. Ligger teste online?

Og har de testet PDP-4280XA der også?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tven ble også testet i Hjemmekino... Der fikk den terningkast 6... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal si...
    På verdens basis har jo denne tven stukket av med mange seirer....
    Og det er absolutt ingen tv å styre unna... Når jeg har vært å sett på tven i butikken sammenlignet det med andre, så har det det faktisk vist seg å være veldig bra. Og da har jeg ikke bare stått der og sett på standard bilde, jeg fikk faktisk lov til å gå inn å justere litt forskjellig på de som stod vedsiden av Samsungen
    Smaken er som baken, delt i to...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tven ble også testet i Hjemmekino... Der fikk den terningkast 6... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal si...
    På verdens basis har jo denne tven stukket av med mange seirer....
    Og det er absolutt ingen tv å styre unna... Når jeg har vært å sett på tven i butikken sammenlignet det med andre, så har det det faktisk vist seg å være veldig bra. Og da har jeg ikke bare stått der og sett på standard bilde, jeg fikk faktisk lov til å gå inn å justere litt forskjellig på de som stod vedsiden av Samsungen
    Smaken er som baken, delt i to.
    Det var da merkelig. Kan det være at Hjemmekino testet en nyere skjerm som har et nesten identisk navn/nummer?

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er samme skjerm, jeg skjønner heller ikke hvordan lyd og bilde kunne gi denne så dårlig. I min mening er det den beste LCD skjermen på markedet. Iallefall på 40/46 tommer

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pelle1
    Som sagt i flera trådar här så är det en skilland på dessa tv. Skillanden är om den är pararellimporterad eller köpt av Samsung Norden

BD
    BDX
    BDX/XEC
    BDX/XEE= Nordisk version

Den nordiska versionen är stort sett alltid dyrare. Nordiska versionerna har 100% pixelgaranti. Kommer inte ihåg i farten om det är fler saker som skiljer angående garanti. Läst att flera haft trubbel med samsung spupport när dom fått reda på att kunden inte har nordisk version. Enligt det jag har hört så säljer HiFi klubben, komplett m,m paralellimporterade versioner.

Håller med om ett det är en fet tv. Blir nog sån på mig oxå då min LE40M61 har tagit kvällen
    Hi-Fi Klubben parallellimporterer i alle fall ikke sine produkter, og det omfatter også Samsung-TV-er.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det var da merkelig. Kan det være at Hjemmekino testet en nyere skjerm som har et nesten identisk navn/nummer?
    ...eller at tester av LCD-skjermer ikke er en nøyaktig vitenskap, men innebærer en stor del subjektiv synsing av folk som for en stor del er selverklærte eksperter...?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •