philips 50PFP5532D til 11990kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

philips 50PFP5532D til 11990kr

hei. jeg var en tur og så på denne tv'n i butikken. og syns jeg fikk en bra pris på den. kostet 17000. men fikk den for 12000. syns det hørtes billig ut for en 50"
    sa jeg fikk komme tilbake idag og se. og forsvant hjem og søkte på nettet etter den. fant ikke mye. og det som står her var ikke bare positivt akkurat... men så søkte jeg litt på tyske og franske sider. der får den mye bedre kritikk..
    man skal vel sikkert bare stole på sine egne øyne om hva man syns men. når man ikke har noe serlig peiling på plasma. så blir man litt usikker. i butikken syns jeg det var et bra bilde. også svartnivå. han satte på vanlig kabel. ble generelt litt kornete og dårlig.. som alle de andre tv.ne.. som kansje kosta 3 ganger så mye. si digital kabel. ble veldig bra. og jeg syns jeg ikke så så mye forskjell fra de andre som hang rundt der. så slik hd presentasjons video som ble helt knall.

men... det må da være noen flere som har sett på denne tv'n som kansje har noe og komme med?

har ikke funnet så mange andre 50" 1190kr akkurat. men man får vel sikkert det man betaler for og.

ps.. jeg sitter kansje 3 meter unna tv'n. blir kansje litt nærme. burde sikkert ha tenkt på 42" men vil liksom ha størst..:P

Intermediate Halvor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vil ha stor TV og du har sett at denne har et bilde som du synes er
    bra nok, så må da dette være et godt kjøp, tror du skal slite med å finne
    særlig rimeligere 50" pr.d.d.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte selv lillebroren Philips 42PFP5532D og er nå etter 3 uker kjempe fornøyd. Liker denne tven bedre og bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker. den var utsolgt idag.. så får vente litt til. mulig han kunne ordne meg en som kom inn igjen ettervært så. får se.

var fin prisklasse da:P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •