Canal + VS. TV1000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal + VS. TV1000

Skal få meg digital tv nå, og lurer på hvilken programpakke som er best av tv1000 og canal +? Hva er deres erfaringer?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du mener Canal Digital og Visat.

Jeg selv har canal digital, men du må nesten se på de forkjellige programmpakkene og velge etter hva du liker. Det som var helt avgjørende for meg var at Visat ikke har Tv2 og discovery.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jeg mener hva som er best av canal + sine filmkanaler, og tv 1000 sine filmkanaler. For jeg får tv gjennom Get sitt bakkenett, og da kan jeg velge mellom tv 1000 og canal +

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor86
    Skal få meg digital tv nå, og lurer på hvilken programpakke som er best av tv1000 og canal +? Hva er deres erfaringer?
    Som fotballinteressert er det kun C+ med Premier League som gjelder. De har til og med "C+ Sport HD" som viser enkelte PL kamper i HD.
    C+ har også en "C+ Film HD" kanal :-)
    Viasat skal også komme med HD tilbud. Det snakkes om en film og en sportskanal i tillegg til en ekstern kanal (Discovery HD?). De snakker om å sende Champions League i HD. Isf blir det vel HD pakke fra både CD og Viasatt:-)...
    Men skal jeg velge mellom C+ og TV1000, velger jeg helt klart C+.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spørs vel litt hva du ønsker, men canal + viser vel litt mer tv serier, mens tv1000 er er ene filmkanaler. Uten å ha vurdert veldig nøye, sier magefølelsen at jeg ville valgt tv1000. Jeg har og muligheten for begge alternativene, men jeg styrer uansett unna.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    C+ er bedre på film syns jeg. større filmer, mer europeisk og amerikansk enn tv1000, som kjører mye svensk har jeg inntrykk av.
    og disney, da.
    HD kanalene til C+ er kun tilgjengelig pr. parabol, så med mindre du har tallerken på huset så er det ikke et poeng ennå.
    PL er et meget bra produkt på C+, håper ikke de mister lisensen til noen andre med det første.

Newcomer taita sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EivindLunde
    C+ er bedre på film syns jeg. større filmer, mer europeisk og amerikansk enn tv1000, som kjører mye svensk har jeg inntrykk av.
    og disney, da.
    HD kanalene til C+ er kun tilgjengelig pr. parabol, så med mindre du har tallerken på huset så er det ikke et poeng ennå.
    PL er et meget bra produkt på C+, håper ikke de mister lisensen til noen andre med det første.
    Kjøper du en HD-mottaker fra Canal Digital får du tilgang til C+ sine HD-kanaler via bakkenettet!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av taita
    Kjøper du en HD-mottaker fra Canal Digital får du tilgang til C+ sine HD-kanaler via bakkenettet!
    hey, det visste jeg ikke.
    takk for tipset, har crt tv og get i dag, men da ble det med ettt litt mer fristende å kjøpe en flatskjerm. :-D

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Som fotballinteressert er det kun C+ med Premier League som gjelder. De har til og med "C+ Sport HD" som viser enkelte PL kamper i HD.
    C+ har også en "C+ Film HD" kanal :-)
    Viasat skal også komme med HD tilbud. Det snakkes om en film og en sportskanal i tillegg til en ekstern kanal (Discovery HD?). De snakker om å sende Champions League i HD. Isf blir det vel HD pakke fra både CD og Viasatt:-)...
    Men skal jeg velge mellom C+ og TV1000, velger jeg helt klart C+.
    Selv har jeg begge deler takk, :=) Men enig at canal digital er de beste med sine full hd kanaler og all sport mm.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av taita
    Nei, det gjør du ikke! Hvorfor sjekker du ikke litt før du skriver slik sludder? HD i bakkenettet ligger flere år frem i tid. Tidligst når de analoge sendingene slukkes ned kan vi håpe på HD i bakkenettet..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •