Hallo!
Har noen spørsmål som jeg håper at noen har lyst til å svare på!

Har en 2 år gammel Pioneer 436FDE. Har med tida brent seg inn merker i skjermen (TV2-logoen på God Morgen Norge bl.a.) Har en DVD som skal fjerne disse merkene. Lurer på om det vil være lurt å øke kontrasten og lysstyrken når denne DVD-en står på. Vil merkene forsvinne fortere da?

Har kabel-TV fra Canal Digital. Har en digital dekoder. Liten grå en uten opptaksfunksjon. Bare en enkel sak. Den er koblet til TV-en med Scart-kabel, som visstnok ikke overfører digitale signaler. Lurer på å kjøpe en HD-dekoder med HDMI-inngang. Vil bildet bli enda bedre med en slik dekoder? Er klar over at det ikke blir HD, men lurer på om bildet vil bli bedre siden jeg da kommer til å bruke en HDMI-kabel. (Full digital TV, sant?) Og om bildet blir bedre, er det noen forskjell å snakke om?

Dessuten: ser at Canal Digital snart kommer med en HD PVR. Vurderer å vente på den. Men er det noe støy av disse PVR-ene?

Til slutt:
Kan noen gi meg idealinnstillinger til min Pioneer 436FDE tilkoblet dekoder med scart? Ser det er mange slike tråder rundt om kring, men det står ikke alltid om TV-en er tilkoblet dekoder med scart eller HDMI. Det gjør kanskje en forskjell på hvordan innstillingene bør være??

Ble litt mange spørsmål det her kanskje, hehe.

Takk for svar!