Elprice prøvde å gjøre om på kjøpet - Lureri?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elprice prøvde å gjøre om på kjøpet - Lureri?

Heisann!

Kjøpte meg Toshiba 37" LCD-TV 37X3030D hos Elprice for utrolige 7 995,- 16/01 (17/01 kl 01.00 ca), og idag ringte en fra Elprice og fortalte at det hadde skjedd noe med transport av TVen og han sa at den kanskje ikke ville kunne sendes til meg før om 3 uker. Han var veldig ivrig etter å prøve å få meg til å kjøpe Hitachi 37" LCD-TV L37V01 i steden for 8 995, men etter litt tenking, valgte jeg å si nei til dette og beholde orderen på Toshibaen. Det jeg lurer på/mistenker er at Elprice gjorde en feil når TVen lå ute til 7 995,- ettersom den ikke lå under noe tilbud eller på hovedsiden, og at de da prøver å selge meg en TV de har større fortjeneste på, og som kommer til å falle i pris. Toshibaen står at det fortsatt er på lager, så skal ringe nærbutikken etterpå å høre om de har den inne, har de det så skal Elprice grilles!

Hva tror dere?

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper lageret på nærbutikken og netbutikken ikke er samme lager...?

Men ja, høres litt ut som dem heller ville selge noe annet

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan si at 8K er ditt budsjett, og hvis han er så keen på å selge Hitachi'en til deg kan han jo selge den for samme som Tosh'en?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå vært i kontakt med Elprice nærbutikken, han hadde nettopp solgt ut den siste han hadde på lager, men han sa at han ikke trudde det ville være noe problem å få den ditt innen slutten av neste uke. Her har nok Elprice prøvd å begrense skadene etter sin egen feil ved å tilby meg: Hitachi 37 LCD-TV L37V01 - elprice.no
    Som jeg ikke syns det oser noe kvalitet eller er noe tiltrekkende på noen måte. Selgeren var veldig ivrig etter å få meg til å kjøpe denne, og sa f.eks at det var en nyere type og var bedre enn Toshibaen noe jeg tviler sterkt på!

Nå skal det ringes til nærbutikken igjen og høre om de kan ordne så jeg bare kan hente den der i steden. Makan til slue folk! Heldigvis var jeg smart og forstod tegninga!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så de Hitachiene de hadde på Resonans og de var ikke spesielt gode.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for Toshibaen du

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man ser på Hitachi 37 LCD-TV L37V01 - elprice.no opp imot Toshiba 37 LCD-TV 37X3030DG - elprice.no, så går man for Toshibaen. Hvertfall når jeg bestilte den for 7 995,- selv om han ville gi meg Hitachien for 8 995,-. Står fortsatt på elprice.no at Toshibaen er på lager, slue selgeren setter nå sikkert utsendelsen av TVen min på vent så det ikke skal lukte fullt så vondt av det han drev med. Skal ringe Elprice nærbutikken og høre om de kan få den bestilt og om jeg bare kan gå å hente den der isteden for at den kommer med budbil.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Gå for Toshibaen du
    Jaja selvfølgelig, har gjort det

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan også lure på hva designerene hos hitachi går på, de har jo aldri noensinne laget en flott tv... æsjæsj og æsj de har jo design fra 80 tallet...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har en formening om hvordan jeg nå kan få denne fortest mulig hjem? Ettersom han Elprice duden som jeg snakket med sikkert setter den på vent for å late som han snakka sant

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes du stiller Elprice litt fort til veggs her. Dersom de har feilpriset en vare på sine sider kan de jo la vær å selge til deg. Synes du skal være glad for at du får kjøpt din tv til en hyggelig pris, og ikke mottar kansellering av ordren pga. feilprising.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Synes du stiller Elprice litt fort til veggs her. Dersom de har feilpriset en vare på sine sider kan de jo la vær å selge til deg. Synes du skal være glad for at du får kjøpt din tv til en hyggelig pris, og ikke mottar kansellering av ordren pga. feilprising.
    Kan de? Men måten dette blir gjort på er jo skammelig! Rett og slett lureri. Men er jo bra jeg får den til 7 995,- ja

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forbehold mot uriktig informasjon på Internett
    Alle ordrebekreftelser er gitt med forbehold om at Elprice ikke er utsolgt for de produkter som Kunden har bestilt. Dersom en vare er utsolgt vil Elprice kanslere den delen av ordren som ikke kan leveres og det vil ikke bli inngått bindene avtale før Kunden har samtykket i endringene i bestillingen. Elprice vil etter beste evne forsøke å tilby Kunden alternative produkter dersom en vare er utsolgt.

Elprice tar forbehold mot feil i priser og annen informasjon på våre Internettsider. Elprice er ikke bundet av åpenbare feil på våre Internettsider, markedsføring eller andre steder hvor slik informasjon fremkommer.
    Kilde: Elprice kundesenter - Handle

Hvorvidt 7995 er "åpenbar" feil...vet ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, men virker som jeg får TVen etterhvert men skal ringe å høre med butikken her i byen om heller de kan ta den inn så kan jeg hente den der, uten at de trenger å gi meg tilbake 350 for frakt, er så gavmild vettu

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •