Feil på Panasonic TH42PV70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feil på Panasonic TH42PV70

Etter mange runder i tenkeboksen, bestilte jeg en Panasonic TH-42PV70. Og for en opplevelse da den ble koblet opp, helt fantastisk! Men lykken varte ikke lenge....

Etter 2 timer begynte den å tulle. Bilde blir sort, men endel pixler tennes/slukkes. Av og til kan en skimte litt av bilde. Det blinker fra sort til endel belysning. Og sånn vedvarer bildet.

Usannsynlig surt og kjipt og irriterrende, og det koker ganske her. Må bare få ut litt frustrasjon. Noen som har anelse om hvor lenge jeg må regne med å være uten tv nå da??

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt etter hvor den ble kjøpt.

virker som om netshop er greide og bytter tven fort..
    Men ryker min så tror jeg Amentio bruker månedsvis.. Siden de bruker 4 dager på å få sendt tven.. heh

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe uvanlig at man må belage seg på å vente i en mnd. eller mer når tv'n må til service Hvis dem ikke fikser tv'n, men sender deg en ny går det nok noe kortere tid. Normalt sett. Men denne modellen er jo Panasonic nærmest kontinuelig fri for så da er man like langt...
    Hvis du har kjøpt tv'n på en butikk i nærheten av der du bor, er de kanskje villig til å låne deg en annen tv som du kan bruke mens du venter.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpt på Best-Buy. Bestilte søndag og fikk levert i Tromsø i ettermiddag, så det gikk over all forventning.

Har Panasonic noe DOA-ordning? Kommer ikke til å overleve noe særlig lenge uten tv, vært uten sida lørdag og det har ikke vært morro...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •