Noen erfaringer med JVC LT-47DV8??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen erfaringer med JVC LT-47DV8??

Jeg kom over denne TV'en når jeg leste om lag i sammenheng med spilling på LCD-TV'er. Husker ikke helt hvilken nettside jeg var inne på, men det var en demonstrasjon av JVC LT-47DV8 opp mot andre LCD TV'er.

Filmen viste hvordan JVC'en hadde raskere responsrate i spill enn andre TV'er. Siden det var JVC selv som hadde demonstrasjonen tar jeg det med en klype salt, men er det noen her som har erfaring med denne TV'en? Jeg har ikke sett noe snakk i det hele tatt om den.

Link: JVC Norge » Produkt senter › TV › LCD-TV › LT-47DV8

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er konge
    har lt42dv8 selv og er veldig fornøyd. 100hz virker faktisk i motsetning til visse andre merker med 100hz. lyden er utrolig. max audio gjør er så utrolig bra og gir en bra dybde i lyden. liker også at den har øko funksjon som jør at den regulerer lysstyrken i skjermen etter lyset rundt tven.
    får denne på elprice til en grei pris

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært og sett denne modellen på to forskjellige steder nå, da jeg var i tvil om den virkelig kunne være så dårlig som jeg fikk inntrykk av på det første stedet? -Men førsteinntrykket ser ut til stemme dessverre. Dårlig sortnivå og dårlig innsynsvnkel.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har 42DV8 der jeg jobber, og må si meg svært enig med edding. Elendig sortnivå og innsynsvinkel, til å være en splitter ny modell på markedet. Testet blu-ray på den, og det var heller ikke spesielt imponerende. Mer støy i bildet enn på min M87 ihvertfall. Men 100Hz-funksjonen fungerer bra, så det er en god TV til fotball og annen sport med raske bevegelser og lyse bilder. Men film og serier etc.? Nei takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er såpass ja. :???:

Tror jeg holder meg langt unna den da. Greit at den har god 100Hz, men når alt annet suger blir det alt for svakt. :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •