Value-for-money i 40"-42" LCD-klassen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Value-for-money i 40"-42" LCD-klassen

Heisann, første innlegg på dette forumet. Glimrende at det eksisterar noko slik for tv-kjøparar i nød...

Skal altså etterkvart kjøpe meg ein ny tv, då min 20" Luxor ikkje held stand lengre. Vidare har eg vel bestemt meg for at tv'en skal være LCD og i størrelse 40"-42". LCD pga. av at eg kjem til å bruke tv'en aktivt til både speling og pc-bruk, nokon som effektivt ekskluderer plasma.

La oss så ta for oss trådens eksistensielle grunnlag
    Er på jakt etter tips til LCD-skjermar som gir mest value-for-money i nedre/midtre prisklasse for 40"-42". Har forstått det slik at det ikkje nødvendigvis er lett å sjå forksjell på HD-Ready og Full-HD i denne størrelsen, dermed er for eksempel dette lite value-for-money for meg personleg. Viktigare ting er vel bildekvalitet, fargar, kontrast etc. Det er dog mulig at Full-HD hjelper på litt til pcbruk?

Eit par ting til ang. mine omgivelsar. Tv-signalet er kabel gjennom vanlig analog tvkabel. Ikkje noko utprega lyst rom, ingen direkte sollys på skjermen. Sitteavstand ca. 3m. Har forøvrig ikkje noko lydanlegg så greit viss tv'en har ok lyd.

Beklagar dersom liknande emner allereie eksisterer, men fant ikkje nokon i farten då eg kikka nokre sider bakover i trådhistorien. Bli vel uansett litt subjektivt kva kvar og ein er på jakt etter osv. Så håper det er nokon der ute som kan ta seg tid til å gi meg ein liten kommentar, eventuellt referere meg til liknande trådar!

TwinCepto

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony D3000 om fullHD ikke er så viktig, denne kommer GODT ut i tester.

Samsung M86 er en god tv, men har høg feilprosent i statistikken.

Og jeg selv gikk nettop for en Toshiba Regza 42Z3030D etter å ha lest meg i hel to ukers tid.. Denne koster idag 13900 hos amentio inkl porto.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du ute etter fjernsyn som i tillegg har ok lyd, har eg inntrykk av at Philips har noko å stille opp med. 42PFL7762D har fått grei tilbakemelding i nyare test: Toshiba vs. Philips
    Gjer oppmerksom på at dette er fjernsyn litt ned i prisklasse, men eg trur dette er noko av det som gjev mest for pengane! Philipsen har vorte omtalt her på forumet også: Philips 52 PFL7762D/12

Ellers har Sony KDL40W3000 kome heilt ned i 15000 no, dette er eit betre fjernsyn enn Philipsen, men det kostar også 3000kr meir. Dette er eit knallbra fjernsyn som også gjev mykje for pengane.

Sikkert mange subjektive meiningar som dett inn her ja, men trur den testen på dingz.no burde passe deg midt i blinken!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av e_hamre
    Sony D3000 om fullHD ikke er så viktig, denne kommer GODT ut i tester.

Samsung M86 er en god tv, men har høg feilprosent i statistikken.

Og jeg selv gikk nettop for en Toshiba Regza 42Z3030D etter å ha lest meg i hel to ukers tid.. Denne koster idag 13900 hos amentio inkl porto.
    Vurderer sterkt Toshiba Regza 42Z3030D. Sidan du har kjøpt denne, er du fornøgd? Finnes jo sjølvsagt ikkje noko perfekt tv, men har lest at denne har litt dårlig svartnivå samt kanskje sjåvinkel... kan du bekrefte dette? (eventuelt kan også andre som har denne tv'en kommentere dette...)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan såfall garantere deg at denne tven ikke kommer til å skuffe deg!

Jeg var redd for at rikstv ble helt elendig iforhold til CRTen, men det er jo strålendes!
    Og 720p og 1080p er PERFEKT!

Panorering er meget bra, fargene er meget fine, innsynsvinkelen er bra (sitter nå ganske til siden og ser på Smallville, og har ingen problem med det )
    Og sortnivået synest jeg er meget bra, det som skal være svart, er VIRKELIG svart Og nå har jeg bare stilt inn etter teknofils anbefaling.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •