Sony eller Philips LCD? Har Philips meir å by på enn PFL9732D?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony eller Philips LCD? Har Philips meir å by på enn PFL9732D?

No er eg snart i mål, etter uendeleg mange timar i diverse forum og i forretningar for å sjå...Sit att med følgjande modellar:

Sony W3000 og X3500

Philips PFL9732

Har enno ikkje bestemt meg heilt for kva for ein av desse eg skal velje, men prisen talar sjølvsagt i W3000 sin favør. Problemet er berre at eg nok må notere meg på lista av den kresne sorten, då eg oppdaga at det var bitte litt hakking på panoreringane til W3000, særskilt når biletet inneheldt både veldig ljose og veldig mørke parti. Der var dei to andre betre.

Ellers har eg alltid likt biletet til Philips som er litt kjøligare enn Sony sitt, samt at eg synest Philipsen gjev ein smule skarpare og meir detaljrike bilete (kan vera noko eg berre innbillar meg dette altså...)

I følgje anbefalingane som er å oppdrive kjem sjølvsagt Sonyane best ut med berre godord og topplasseringar, men så er det heller ikkje mange testane å oppdrive på Philips, i alle fall ikkje i forhald...

Dette vert siste runden min før eg slår til og slankar lommeboka. Lurar eigentleg mest på om det er andre Philips modellar eg burde kikke innom? Er lite å finne i forretningane, og som nemnt lite som vert skrive om dei. Er stort sett 9632 og 9732 eg har funne noko særskilt om. Veit heller ikkje om eg "elskar" ambilight heller...Er det nokon her som har peil på Philips som veit om dei har andre modellar som matchar dei to nemnte på biletkvalitet og biletbehandling, ambilight eller ikkje!?

Berre for å ha nemnt det brukar eg fjernsyn mest til vanleg fjernsyn, litt film og litt konsoll. Kan vera aktuelt å koble til PC inni mellom. Er heilt klar på at eg kjem til å kjøpe ein av dei modellane eg har nemnt her, om ikkje Philips har noko lurt i ermet eg ikkje har fått med meg

Om nokon ellers vil ha eit ord med i laget og sei si meining om kva for eit av fjernsyna eg burde gå for er eg lutter øyre!:smile:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips'en er bedre enn Sony'en i dette tilfellet. Ellers bude du sjekke ut de nyeste plasmaene til Pioneer. De fungerer også til spilling. Svartnivået er så og si perfekt på Kuro'ene!

Men ang. Philips så får du ikke noe som er bedre enn 42PFL9900D. Sjekk skarpheten, panoreringene og fargene. Jeg hadde kjøpt den hadde den eksistert i 47" eller 52".... Nesten identisk til modellen du snakker om, men med noe bedre farger bla.

Personlig faller valget av ny tv på den Philips-modellen du har kommet frem til!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takkar for innspel! :-D

Har sett litt på 42PFL9900D, men som nemnt er eg ikkje sikker på om eg er veldig begeistra for ambilight, så kan hende den ramma vert litt i meste laget...Desutan ligg den nok litt høgt i pris for meg enno. Kan forresten nemne at eg har eit budsjett på rundt 20K.

Har tenkt meir på plasma i det siste, sidan eg nok ikkje kjem til å bruke PC mot fjernsynet nemneverdig mykje med det fyrste. Er likevel sikker på at det vil verte meir PC mot fjernsyn etterkvart, så då er det greit å vera rusta for det.

Har vore skeptisk til PFL9732D lenge på grunn av etterslep mot konsoll og PC. Sendte mail til Philips, men svaret var i beste fall kryptisk...Noko eg for så vidt ikkje undra meg mykje over.:-? Har likevel i det siste høyrt snakk om ei opgradering av Firmware på denne Philipsen som eliminerte dette problemet, så då seila Philipsen opp att på pallplass, og eg hadde på ny endå eit fjernsyn i porteføljen eg måtte velje frå...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips 47PFL9732D er en veldig populær tv, og den er absolut det beste av det du får i priskalssen opp til rundt 20k. Og med tanke på hvor mange som nå kjøper/har kjøpt denne tv'en, tror jeg ikke du får noen problemer med tips/support på den!

Jeg bestiller nok samme selv, evt. 52PFL9632D om ikke så lenge, og jeg skal spille mye på den. Softwareoppdateringer fikser nok de småproblemene som har dukket opp!

Men for all del, test tv'en før du kjøper den. Jeg dro med meg en Super Famicom til lkjøp i sin tid før jeg kjøpte 100Hz tv (måtte sjekke om det nettopp var LAGGING på tv'en jeg var intr. i!) - Så det er ingen skam.

Husk å sjekke Pioneer KURO vs. PFL97/9632D seriene til Philips.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •