Toshiba 37WL66Z reklamasjon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Toshiba 37WL66Z reklamasjon

    Jeg har hatt og har endel problemer med denne tv'en og har fått mulighet til å bytte den inn i en ny tv.

    Jeg kjøpte denne for ganske nøyaktig ett år siden og den kosta ca 11 000,-

    TV'en jeg får som erstatning er en Toshiba 37C3005P 37".

    Jeg ser at denne har en utsalgspris på 7 290,- hos min leverandør.

    Det jeg lurte på er om denne nye tv'en er like bra eller bedre enn min forrige?
    For jeg skal jo få en tv som er minst like bra som min gamle...
    Synes det er vanskelig å si, siden min gamle har gått ut og prisene har falt...?

    Noen synspunkter?

  2. #2
    Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er du som bestemmer hva som skal gjøres,repareres eller omleveres.
    klarer di ikke å reparere den så kan du heve kjøpet.
    Ved heving skal du ha tilbake kjøpesummen pluss forsinkelsesrente fra det tidspunktet du reklamerte på feilen.


    Forbrukerkjøpsloven - dine rettigheter - forbrukerportalen.no

  3. #3
    Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    PLUSS: Hvis du går for en erstatningsmodell, SKAL denne modellen ha tilsvarende egenskaper, eller bedre. Det vil si at hvis de ikke har en modell som yter tilsvarende, skal du få en bedre. Såvidt jeg har forstått så er 37C3005P en tilsvarende modell, så med mindre du sitter igjen med mindre penger hvis du velger å få tilbake kjøpesummen, så er butikken i sin fulle rett til å tilby deg denne tv'en

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HansMarius
    PLUSS: Hvis du går for en erstatningsmodell, SKAL denne modellen ha tilsvarende egenskaper, eller bedre. Det vil si at hvis de ikke har en modell som yter tilsvarende, skal du få en bedre. Såvidt jeg har forstått så er 37C3005P en tilsvarende modell, så med mindre du sitter igjen med mindre penger hvis du velger å få tilbake kjøpesummen, så er butikken i sin fulle rett til å tilby deg denne tv'en

    Det er en tilsvarende modell ser det ut som ja, men om det faktisk er slik at jeg kan velge å ta pengene istedet, så vil jeg jo sitte igjen med 11000,-

    Det betyr at jeg kan kjøpe en ny tv som er bedre enn denne erstatningsmodellen, som for tiden koster i overkant av 7000,-

    Dere er sikre på at jeg kan velge å heve kjøpet, selv om dem kan stille med 'tilsvarende modell' ??

  5. #5
    Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan ikke heve kjøpet.men du kan si at det skal reparares,og går ikke dette SÅ kan du heve kjøpet.

    Les linken jeg postet.

  6. #6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Okai!

    Takker for svar! :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •