Grundig (37-7750)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink Grundig (37-7750)

Hei!

Jeg fant svært få tråder om Grundig, og ingen fra senere tid, så starter en ny en. Beklager hvis dette har vært oppe før, jeg har søkt grundig gjennom forumet de siste dagene og har ikke funnet noe spesifikt om det.

Jeg er for tiden på jakt etter en tv, og foreløbig ligger valget på en Grundig 37-7750, som det er veldig lite (ingen) info om på nettet.

Jeg lurer også på hvordan Grundig er som merke, har lest om misfornøyde kunder etter at de har kjøpt Grundig Fine Arts, og lurer på hvordan Grundig er idag som merke. Har også hørt at Grundig bruker paneler fra andre leverandører osv., men som sagt er det veldig lite info om de fra nyere tid.

Håper derfor at dere kan dele deres erfaringer, kunnskap osv. med meg, og forhåpentligvis andre som lurer på det samme.

Takker for alle svar :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei. Har nå hatt tv-en i 2 uker og tenkte jeg skulle gi tilbakemelding på den så andre kanskje får nytte av det. Jeg kjøpote tv-en for 9k.

Det er viktig å påpeke at jeg er newbie på området.

Jeg bruker tv-en mest til pc-bruk, og den fungerer veldig bra til det, skriften er knivskarp og bildet er skarpt. Til analoge signaler er tv-en veldig dårlig. Bildet flyter over og blir veldig rørete. Tv-en har også veldig dårlig sortnivå, så når det er mørke scener flyter også bildet litt over. Men når du har bra signaler, så viser tven knallbra bildet med unntak av mørke scener. Men tven anbefalles absolutt ikke hvis du skal ha analoge signaler.

Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med kjøpet, og den anbefalles hvis du har bra signalkilder.

PS: Jeg kjøpte tv-en på Euronics i Ski, og makan til inkompetente folk skal du lete lenge etter. Har måttet ta 3 turer for å få riktig utstyr, og butikken stenger kl 6. Har måttet søke meg frem på internett og fortelle de hva jeg trenger selv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •