sony vs phillips - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RockyIII
    Står faktisk mellom samsung M86 og Phillips 9632/9732 nå..

alle har vel 1:1 pixelmapping ?, så da går det mest på hvilken som har minst etterslep/best til spilling på pc, best til filmtitting (dvd og blu-ray) og best til PS3 spilling?

Usikker på hvilken størrelse jeg skal ha egentlig, men blir minimum 46 tommer.

Er det noe forskjell fra 46 og 52 tommeren til M86 ? og phillips`ene sine 47 og 52 tommer ?

Hva er forskjellen mellom phillips 9632 og 9732 ? utifra prislistene, er jo 9732 dyrere og den nyeste modellen ?
    Iforhold til M86 annbefaler jeg deg å ta en titt på F86 også. F8-serien|LCD-TV - TV - Samsung Norge

Prisforskjellen er ikke stor lenger.

Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lest at det er sa mye kluss med samsung nar det gjelder a koble til pc...? er det noe som ikke eksistrer pa f86?
    edit: hvordan er det med m86, lest at det er EXC som det kluss med og det er EXEE man ma skaffe..var noe i den duren..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RockyIII
    Bestemt meg forsåvidt for phillips jeg å.. Blir en 47 tommer PF9732 tenker jeg. Kan umulig være noe spesiell mer lagg på phillipsen iforhold til sony eller samsung når den har 3ms ?
    3ms er nok det absolutt beste den kan prestere under ideelle forhold. Hvis du stikker over på avforums.com så har de en tråd om philips 47PFL9732. Her har lag'et blitt målt så høyt som 200ms.

Noen eiere sier de plages av det, andre merker ingenting. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men bildekvaliteten skal visst være helt fantastisk og jeg har ikke lest noen rapporter på smearing (i motsetning til sony). Det er likevel viktig å huske at de aller fleste LCD-TV'er har lag i noen grad så det er opp til deg å veie for og imot. Det er f.eks. lite snakk om lag i Sonytråder så det varierer sikkert fra modell til modell. Jeg kjøper en philips og satser på at jeg ikke plages i noen stor grad.

Har tenkt litt på PFL9632 istedet for PFL9732, men kommer nok til å gå for den siste siden ambilight ser enda fetere ut med lys oppe også. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denne tv,merker ingeting til de omtalte 200ms i etterslep,vet at på de første modellene var det noe tull,men etter softvareopgradering så var det eleminert.
    Er storfornøyd å synes det er knallbra tv,har prøvd mye før jeg endte på denne.

Intermediate RockyIII sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut..Trur nok det blir phillips, skal mye til for at jeg ombestemmer meg på det. Blir da sannsynligvis PF9732 i 47 tommer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut! Gjør nok det samme selv. :-D

Skriv en liten oppdatering her etterhvert da når du får kjøpt TV'en.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •