TV for PC-bruk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question TV for PC-bruk

Hei!

Jeg skal kjøpe meg ny TV, og har mest lyst på en 37". Jeg har tenkt å betale rundt 8000, gjerne mindre hvis jeg får en bra tv til en lavere pris. TVen skal brukes mest i forbindelse med pcen, og til å se filmer osv fra pcen. Jeg har tenkt mest på LCD tv, da de visstnok skal være best til pc-bruk og plasma (ifølge hva jeg har oppfattet), sliter med ghosting.

Det viktigste for meg vil bli at tven gjengir det samme skjermbilde som dataen, at sortnivået er bra og at tven ikke lagger/har etterslep. Det er også viktig at den har bra lyd.

Jeg har prøvd å google meg til litt info, og har lest endel tråder her på avforum, men jeg syntest det er veldig vanskelig å bestemme meg, så håper dere kan hjelpe meg :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har sett litt på en tv, som ifølge annonsen er satt ned fra 18 000 til 10 000. Det er en Grundig 37-7750, med 1920x1080, 1080p og 1:1 ifølge annonsen.
    Lette litt på nettet etter den, men fant ingen norske butikker som selger den. Fant litt mer info på utenlandske sider:

LCD-TV/ Diagonale: 37 "/ 94 cm/ HD ready, Full HD 1080/ Tuner: analog/ Dynamic Contrast Plus, Digital Reference Plus II, Easy Dialog, Virtual Dolby Surround/ HD (1920x1080)/ 16:9/ 500 cd/qm/ 5000 :1/ 8 ms/ schwarz/anthrazit/ Speaker/

Vet ikke om 5000:1 er bra nok, eller om annonser juger når den sier den er nedsatt 8000. Noen tips?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •