Panasonics Viera 2008 plasma-serie! - Side 51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 51 av 57 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... SisteSiste
Viser resultater 1,001 til 1,020 av 1131
    Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av caines
    Ingen som vet noe om dette?
    Det er ikke noe problem å kjøpe en dreieplate du kan sette under tv. Disse finner du i mange prisklasser og Ikea har en til rundt 100 lappen tror jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om foten er den samme som på PZ85 kan den dreies ca. 30 grader til hver side.

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andrews
    Hmmm... de ser like ut. Tar en telefon til Panasonic...

15 min senere... Panasonic kunne ikke se om det var deribar fot, ikke Netshop heller... detskakkeværramuli... Her er gjengen som ikke vil selge.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andrews
    Foten på pz800 kan også dreies ja.

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger kjapt hjelp, dama kommer hjem 1600 og da bør tvn henge på veggen! =)

Jeg har hatt en 37" lcd hengende på veggen, men fant nå ut at skruene ikke passer og veggfestet blir litt for lite. Noen som har tips til et veggstativ som passer 42" px80, bygger lite og koster ikke så mye?

Vil denne funke? Den bygger kun 3cm, billig 369kr. Men må jeg i såfall kjøpe lengre skruer for å få festet den i tvn?

Biltema Norge

HJELP HJELP =)

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte det fra Biltema og det passet, så om noen andre lurer så passer det bra!

Dere som kjører feks HTPC opp mot 42px80, er det noe triks for å få Tvn til å vise hele bildet? JEg får bare sånne jalla oppløsninger.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter og skal bestemme meg for hvlken tv jeg skal kjøpe, og det står mellom Pana 50PZ800 og Pio 5090... Noen med 50PZ800 som har gode erfaringer som vil poste noen argumenter for Panasonic?

Videre så lurer jeg på om noen med tv'en kan måle og gi meg avstanden fra veggfestepunktene til kantene?
    Jeg prøver å finne ut om veggfestet jeg har passer og hvordan tv'en vil sitte, da trenger jeg å vite hvor langt fra toppen og siden av tv'en de to festepunktene sitter på høyre side på baksiden...
    Har prøvd å finne mål på dette i manualen på nettet men finner det ikke.

/C

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, er det noen som vet hvordan man kan sjekke hvor mange timer tv'n har vært i bruk. Jeg har en PZ 85 som jeg har kjørt inn med lav kontrast etc. et par mnd men er usikker om det er nok. Mener det var anbefalt å kjøre den inn i ca 200 timer.

Takker for svar:-D

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Heldige Anton
    Hei, er det noen som vet hvordan man kan sjekke hvor mange timer tv'n har vært i bruk. Jeg har en PZ 85 som jeg har kjørt inn med lav kontrast etc. et par mnd men er usikker om det er nok. Mener det var anbefalt å kjøre den inn i ca 200 timer.

Takker for svar:-D
    Hvis du har brukt tv-en en del så har den nok krysset 100 timer og sikkert litt til. Hvis du skal finne ut akkurat hvor mye den har vært brukt så må du inn i service menyen. Hvis du googler litt så finner du nok kodene du trenger. Som regel er det noen trykk på fjernkontrollen som skal til, men for all del ikke rot rundt i den menyen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg har en 50PZ800.

Sånn rent kvalitetsmessig; hva som er forskjellen på "16:9" og "tilpasset 16:9"?

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

37 Px8

Hallo!
    Slo til på tilbudet fra Expert - og sitter nå med en 37PX8:
    Jeg har gjordt én liten innstilling (fra Normal til Cinema) - og synes jeg har fått et knallbilde!
    Har tidligere hatt 42PX70 og Pio4280 på hjemmebesøk, men begge ble returnert da jeg aldri ble fornøyd med bildet de leverte meg på min ANALOGE kabel: Hva mener dere som har peiling???
    Er det reduksjonen fra 42 til 37 som har gjort utslaget - eller er 37PX8 rett og slett det som passer best for oss med ANALOG kabel??
    Setter stor pris på tilbakemeldinger her!!
    Tror dere bildet vil bli enda bedre om jeg "oppgraderer" til PX80 eller 81??

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wolf2
    Hallo!
    Slo til på tilbudet fra Expert - og sitter nå med en 37PX8:
    Jeg har gjordt én liten innstilling (fra Normal til Cinema) - og synes jeg har fått et knallbilde!
    Har tidligere hatt 42PX70 og Pio4280 på hjemmebesøk, men begge ble returnert da jeg aldri ble fornøyd med bildet de leverte meg på min ANALOGE kabel: Hva mener dere som har peiling???
    Er det reduksjonen fra 42 til 37 som har gjort utslaget - eller er 37PX8 rett og slett det som passer best for oss med ANALOG kabel??
    Hvis du synes at du har et knakende godt bilde nå. Hvorfor skal du bytte tv-en igjen? Selv har jeg en PX80 og har bare sett PX8 i butikken så hvor stor forskjell det er snakk om er ikke så godt å si. PX80 - 81 har et nyere panel og litt høyere kontrast, men om det er noe poeng å oppgradere vet jeg ikke. Personlig så mener jeg det er på tide at du slenger bena på bordet og bruker tv-en til det du skal. Se film og tv...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo! Slo til på tilbudet fra Expert - og sitter nå med en 37PX8:
    Nå har jeg hatt over 20 plasma-skjermer de siste årene, og for min del er konklusjonen klar: Både Panasonic TH-37PA50, TH-37PX70 og TH-37PX8(0) gir knallgode bilder selv fra analoge kilder. En del av dette har med størrelsen å gjøre. Feil og mangler i bildet blir mindre synlige på en mindre skjerm. Dessuten blir bilder også noe skarpere. Slik har det ihvertfall vært på nevnte modeller hos meg, da jeg samtidig har hatt muligheten til å sammenlikne 42-varianten av de samme skjermene i eget hus (jeg har eid TH-42PA30,TH-42PA50, TH-42PA60, TH-42PV60, PX70, PX80 og nå TH-50PX8, sammen med Pioneer LX5090).

Panasonic TH-37PX8 og TH-50PX8 er regelrette kupp til prisen, og jeg skjønner nesten ikke hvorfor folk kjøper noe annet i denne prisklassen......

PS. Det har liten hensikt å bytte til PX80/81. Forskjellen er svært liten mellom de nevnte skjermer. Hovedforskjellen på bildet er at PX80 noe bedre sortnivå.

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Hvis du synes at du har et knakende godt bilde nå. Hvorfor skal du bytte tv-en igjen? Selv har jeg en PX80 og har bare sett PX8 i butikken så hvor stor forskjell det er snakk om er ikke så godt å si. PX80 - 81 har et nyere panel og litt høyere kontrast, men om det er noe poeng å oppgradere vet jeg ikke. Personlig så mener jeg det er på tide at du slenger bena på bordet og bruker tv-en til det du skal. Se film og tv...
    He, he! ;-) Nyydelig kommentar Dudeeven!! Store sjanser for at jeg tar deg på ordet! En av grunnene til at jeg har kunnet bruke tid på valget er at jeg har en knasebra 29 CRT fra SONY...

Men - mener det er G11-panel i både PX8 og PX80 - det er vel elektronikken/bildebehandlingen som er forskjellig...?

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Nå har jeg hatt over 20 plasma-skjermer de siste årene, og for min del er konklusjonen klar: Både Panasonic TH-37PA50, TH-37PX70 og TH-37PX8(0) gir knallgode bilder selv fra analoge kilder...
    ...Panasonic TH-37PX8 og TH-50PX8 er regelrette kupp til prisen, og jeg skjønner nesten ikke hvorfor folk kjøper noe annet i denne prisklassen......

PS. Det har liten hensikt å bytte til PX80/81. Forskjellen er svært liten mellom de nevnte skjermer. Hovedforskjellen på bildet er at PX80 noe bedre sortnivå.
    Takker for svar fra en av forumets proffer! ;-)
    Ble beroliget nå...

Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Japp... PX80 har V-Real 3 prosessor og PX8 har V-Real 2

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og hentet en 42PZ8E FullHD idag. Har testet den i noen timer, og er storfornøyd. Kontrast og sortnivå var langt bedre enn det jeg forventet. Rimelig var den også!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet noe om 58" og 65" modellene til panasonic ? panasonic reklamerer litt for disse på nettet, men dog ikke på panasonic.no .

er spent på hvordan panasonic sine største skjermer klarer seg mot Pioneer LG og Samsung sine 60" .

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Nå har jeg hatt over 20 plasma-skjermer de siste årene, og for min del er konklusjonen klar: Både Panasonic TH-37PA50, TH-37PX70 og TH-37PX8(0) gir knallgode bilder selv fra analoge kilder. En del av dette har med størrelsen å gjøre. Feil og mangler i bildet blir mindre synlige på en mindre skjerm. Dessuten blir bilder også noe skarpere. Slik har det ihvertfall vært på nevnte modeller hos meg, da jeg samtidig har hatt muligheten til å sammenlikne 42-varianten av de samme skjermene i eget hus (jeg har eid TH-42PA30,TH-42PA50, TH-42PA60, TH-42PV60, PX70, PX80 og nå TH-50PX8, sammen med Pioneer LX5090).

Panasonic TH-37PX8 og TH-50PX8 er regelrette kupp til prisen, og jeg skjønner nesten ikke hvorfor folk kjøper noe annet i denne prisklassen......

Meget god melding J.haugen!
    Jeg har selv LX5090, men for di som ikke vil spandere all verden i skjerm, så anbefaler jeg Pana PX8 til mine venner.
    En av mine kamerater sa at han har rett og slett ikke plass i stuen for noe større en 37”, da sa jeg Pana 37 PX8 – 6000 klonks, så får du en jævlig god TV. Trur ikke han går feil på den anbefalingen!

Side 51 av 57 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •