Panasonics Viera 2008 plasma-serie! - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 47 av 57 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 1131
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

viftestøy på pz 85

Hei. Jeg har nå hatt min 46" PZ 85 i ca 14 dager. Jeg er sinnsykt fornøyd med bilde og lyden er slett ikke værst.

Imidlertid er jeg litt usikker om jeg har mere viftestøy enn hva man må regne med fra denne tv'n. I begynnelsen merket jeg ingenting til viftene, men nå i det siste har jeg blitt mer OBS på disse. Når lyden er på normalt volum er det egentlig ikke noe problem, men hvis jeg slår av lyden hører jeg tydelig viftene selv om jeg sitter 4,5 m unna.
    Bjørnetjeneste beskrev denne lyden som behagelig i et tidligere innlegg. Det var den hos meg også i begynnelsen, men her om dagen endret lyden seg pitte litt. Det er akkurat som det er noe med en av viftene som lager en slag ulyd/skurrelyd. Denne ulyden er ikke spesielt høy, men når man først har lagt merke til den er det vanskelig å ignorere den. Jeg hører den litt når jeg har lyden på lavt volum.

Jeg håper dette er et innkjørings fenomen som forsvinner.

Er jeg for kresen eller er dette noe jeg bør sjekke ut og eventuelt reklamere på?

Kan andre som har tilsvarende tv si noe om deres erfaring?

Newcomer GodGutten sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ordnet seg med fotballsendingene etter å ha prøvd med SCART.
    Et tips til dere som er like grønne som meg ( om det er mulig ;-)): Innstillinger i setup-menyen på tv'en kan gjøre det lettere å få inn riktig signal, iallfall var det min erfaring.

fx SETUP---->INPUT LABELS----->fx AV eller HDMI som gir signalvalg som skip ( hva er det mon tro? ), vcr, dvd, pvr etc.

Og da kan vi slappe av! Ready for PL action ( men ingen flere sjeiker. takker )

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GodGutten
    Et tips til dere som er like grønne som meg ( om det er mulig ;-)): Innstillinger i setup-menyen på tv'en kan gjøre det lettere å få inn riktig signal, iallfall var det min erfaring.

fx SETUP---->INPUT LABELS----->fx AV eller HDMI som gir signalvalg som skip ( hva er det mon tro? ), vcr, dvd, pvr etc.
    Skip er vel "hopp over", dvs at inngangen ikke brukes. Jeg tror ikke dette har noe med riktige signaler og/eller bildekvaliteten å gjøre. Tror at det dreier seg om å holde oversikten over hva som er koblet inn via forskjellige innganger.

Kanskje jeg tar feil, men...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PX80 i hus!

Da var tven i hus. Fikk presset den inn i bilen til mor idag med nød å neppe, men det gikk til slutt!

Fått rydda rommet og satt det opp. Fikk først ikke inn noen kanaler, men det var visst fordi jeg plugga i feil kabel (bruker analog kabel). Signalene var overaskende bra. Størrelsen er for meg helt syk, da jeg er vant med et 21" på 3m sitteavstand.

Sortnivået er enda ikke målt noe særlig, men merker at det er meget bra det jeg har sitt. Er ikke noe spesialist, så kan ikke sammenlikne det med noe egentlig. Elsker 100hz, merker faktisk veldig stor forskjell på det og når jeg setter det på 50hz. Ingen hentydninger heller til noe "video-følelse" på tvprogrammer, noe jeg ser ofte på andre flat-tver.

Synes den takler analoge signaler veldig bra, nesten bedre enn CRT 32"en vi har oppe i stua. Kompisen min, som har PX70E og digital tv sier at han ser litt forskjell på kvaliteten, men dette er nok mest en vanesak.

Xbox 360 er orgasmisk! Assassin's Creed er ren nytelse å spille. Kjører via HDMI på 720p. Holder alle farger, kontrast å skarpet o.l. under halvparten, nå som den skal kjøres inn, men der ser fremdeles fantastisk ut!

Har enda ikke prøvd DVD, skal ha filmkveld i kveld, så får se hvordan det går. Har kun en DVD-spiller til 399 som ble kjøpt på Obs for 4 år siden, så er vel så dårlig som det går an å få det. Blir vel å bruke Xboxen som DVD-spiller, selv om den bråker noe fryktelig, til jeg får kjøpt PS3 eller BD-spiller.

Alt i alt, veldig fornøyd foreløpig!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en test av Panasonic TH50PZ800:

Panasonic TH50PZ800B / TH50PZ800 Review

Selv om skjermen får anbefalt her, kan jeg både av egen erfaring og etter misnøye fra andre eiere av den samme skjermen, IKKE anbefale PZ800. Spesielt på vanlige SD sendinger er den på mange områder dårligere enn TH-50PX8 som faktisk koster under halvparten. Pioneer LX5090 som koster nesten det samme som PZ800, er i en helt annen liga. Så styr unna PZ800. Som eier av alle Panasonic-skjermer siden 2003-2004, er dette den til nå den største skuffelsen fra den kanten. Men både TH-42PX8, TH-50PX8, TH-42PX80 og TH-46PZ85 gir veldig mye for pengene i ulike nett-butikker, så kjøp gjerne en av dem, om lommeboka sier stopp angående Pioneer.

Men for de som vil ha den beste flatskjermen akkurat nå, er det dessverre ingen vei utenom: Pioneer LX5090H/KRP-500A til en pris av 25-32k.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Heldige Anton
    Hei. Jeg har nå hatt min 46" PZ 85 i ca 14 dager. Jeg er sinnsykt fornøyd med bilde og lyden er slett ikke værst.

Imidlertid er jeg litt usikker om jeg har mere viftestøy enn hva man må regne med fra denne tv'n. I begynnelsen merket jeg ingenting til viftene, men nå i det siste har jeg blitt mer OBS på disse. Når lyden er på normalt volum er det egentlig ikke noe problem, men hvis jeg slår av lyden hører jeg tydelig viftene selv om jeg sitter 4,5 m unna.
    Bjørnetjeneste beskrev denne lyden som behagelig i et tidligere innlegg. Det var den hos meg også i begynnelsen, men her om dagen endret lyden seg pitte litt. Det er akkurat som det er noe med en av viftene som lager en slag ulyd/skurrelyd. Denne ulyden er ikke spesielt høy, men når man først har lagt merke til den er det vanskelig å ignorere den. Jeg hører den litt når jeg har lyden på lavt volum.

Jeg håper dette er et innkjørings fenomen som forsvinner.

Er jeg for kresen eller er dette noe jeg bør sjekke ut og eventuelt reklamere på?

Kan andre som har tilsvarende tv si noe om deres erfaring?
    Dette var en av grunnene til at jeg styrte unna denne. Slike vifter har det med å lage trøbbel før eller siden og så drar de mer støv inn i TV'n enn strengt tatt nødvendig. Forstår ikke vitsen da de fleste TV klarer seg godt uten vifter.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Dette var en av grunnene til at jeg styrte unna denne. Slike vifter har det med å lage trøbbel før eller siden og så drar de mer støv inn i TV'n enn strengt tatt nødvendig. Forstår ikke vitsen da de fleste TV klarer seg godt uten vifter.
    Ja det er jo selvsagt noe man må bekymre seg for, men jeg regner med at disse viftene har vært testet ut og at eventuelle problemer dekkes av garanti.

Men jeg ser at viftene har en viss positiv effekt da de gjør tv'n er svært kjølig. Dette må da ha noe positivt å si for innmaten også Overopphetet elektronikk kan da ikke være bra det heller.

Til sammenligning var min forrige tv(Samsung M86BD) veldig varm etter å ha stått på et par timer.

Viftestøyen er ikke verre enn at jeg godt kan leve med den. Jeg er nok veldig kresen på slike ting.

Får vente å se til etter innkjøringsperioden på 200 timer om jeg skal foreta med noe.

Må bare understreke at jeg er velig fornøyd med bildekvaliteten og jeg håper inderlig jeg slipper å sende den inn på rep.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du sjekker strømforbruket på en full hd plasma fra 42" og oppover så skjønner du fort hvorfor den trenger vifter.

I dynamisk bildemodus trekker de større modellene lett oppunder 1000W.

Selv min lille 42" holder alene stua varm og god til det blir minusgrader!

PS: Viftene på min - 4 stk tror jeg - hører jeg ikke noe til.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hvis du sjekker strømforbruket på en full hd plasma fra 42" og oppover så skjønner du fort hvorfor den trenger vifter.

I dynamisk bildemodus trekker de større modellene lett oppunder 1000W.

Selv min lille 42" holder alene stua varm og god til det blir minusgrader!

PS: Viftene på min - 4 stk tror jeg - hører jeg ikke noe til.
    Har ikke studert så mange med en LG 50PG6000 trekker 500W på maks og klarer seg godt uten vifter.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke studert så mange med en LG 50PG6000 trekker 500W på maks og klarer seg godt uten vifter.
    La meg si det slik - det er litt fler piksler/bildepunkter på en Full HD tv ops:

Kanskje nærmere 50% høyere oppløsning?

Litt mer som skal fyres opp?

Min står oppgitt til 494W "gjenomsnittlig bruk" i bruksanvisningen - jeg har målt den til over 600W i dynamisk bildemodus.

Men vifter eller kjøleribber er jo bare et valg konstruktørene har gjort.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Her er en test av Panasonic TH50PZ800:

Panasonic TH50PZ800B / TH50PZ800 Review

Selv om skjermen får anbefalt her, kan jeg både av egen erfaring og etter misnøye fra andre eiere av den samme skjermen, IKKE anbefale PZ800. Spesielt på vanlige SD sendinger er den på mange områder dårligere enn TH-50PX8 som faktisk koster under halvparten. Pioneer LX5090 som koster nesten det samme som PZ800, er i en helt annen liga..
    Spørsmål:
    Hvor lenge hadde du TH50PZ800 i hus for å trekke denne konklusjonen??
    Hvor mange timer var skjermen innkjørt?
    Hvilken SD kilde brukte du?

Min 50PZ800 har gått i over 3 mnd. og jeg blir bare mer og mer fornøyd.
    Den er klart bedre enn min forrige 50PX70 på absolutt alt... HD, SD og bedre lyd fra de innebygde høyt. HD og SD går begge via hdmi inng.
    Har hatt flere på besøk som bare må konstatere at HD bildene fra Blue-Ray i 1080p24 er bare utrolig bra og hakket over det de har på sine skjermer.....

I tillegg får du en innebygd digital bakkenett mottaker som fungerer utmerket her på vestlandet, 4 hdmi innganger (en i front som er veldig brukervennelig for pc bruk) og minnekortleser for bilder og film.

Er enig i at skjermen er litt for høyt priset. Jeg fikk den forøvrig for
    ca. 10 000,- mindre en jeg må betale for en LX5090 m/høyt. og det er jo tross alt litt penger du kan bruke på feks,. bedre bildekilder som Blue-Ray og HD satelitt-tuner med harddisk........
    mvh.
    atletico

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atletico
    Spørsmål:
    Hvor lenge hadde du TH50PZ800 i hus for å trekke denne konklusjonen??
    Hvor mange timer var skjermen innkjørt?

Min 50PZ800 har gått i over 3 mnd. og jeg blir bare mer og mer fornøyd.
    Den er klart bedre enn min forrige 50PX70 på absolutt alt... HD, SD og bedre lyd fra de innebygde høyt. HD og SD går begge via hdmi inng.
    Har hatt flere på besøk som bare må konstatere at HD bildene fra Blue-Ray i 1080p24 er bare utrolig bra og hakket over det de har på sine skjermer.....

I tillegg får du en innebygd digital bakkenett mottaker som fungerer utmerket her på vestlandet, 4 hdmi innganger (en i front som er veldig brukervennelig for pc bruk) og minnekortleser for bilder og film.

Er enig i at skjermen er litt for høyt priset. Jeg fikk den forøvrig for
    ca. 10 000,- mindre en jeg må betale for en LX5090 m/høyt. og det er jo tross alt litt penger du kan bruke på feks,. bedre bildekilder som Blue-Ray og HD satelitt-tuner med harddisk........
    mvh.
    atletico
    Ikke noe spesielt ved dette :-D

Han disset skjermen min også - det var et grønnstikk på PZ70 serien, hevdet han - hverken jeg eller andre her inne hadde lagt merke til det. Men han hadde jo målt det....

Så da var det en tv han anbefalte folk her inne å ikke kjøpe.

Selv om den kom ut som "Highly Recommended" i en haug med tester på nettet.

Selv er jeg en kjempefornøyd eier av tven enda - nesten et år etterpå.

Grønnstikk? Næ - har hverken jeg eller noen andre jeg har hatt på besøk sett.....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Ikke noe spesielt ved dette :-D

Han disset skjermen min også - det var et grønnstikk på PZ70 serien, hevdet han - hverken jeg eller andre her inne hadde lagt merke til det. Men han hadde jo målt det....

Grønnstikk? Næ - har hverken jeg eller noen andre jeg har hatt på besøk sett.....

Har aldri vert plaget av grønnstikk på mitt tv heller.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lenge hadde du TH50PZ800 i hus for å trekke denne konklusjonen?? Hvor mange timer var skjermen innkjørt?
    Et par måneder (det var den amerikanske THX-varianten som faktisk er bedre enn den europeiske). Antall timer vet jeg ikke helt, men antakelig mellom 300-400. SD kildene har vært Force 1189 (576i) og dvd-spillere som Cary DVD-7, Arcam DV-139, Denon DVD-3930 og Panasonic S97 (576/480i via scart og komponent. HDMI er ikke nødvendig i SD-sammenheng).

Om noen tror at jeg er alene om disse påstandene, så er det bare å bruke goggle på skjermen, så står misnøyen i kø på SD-egenskapene til denne skjermen. Proff-varianten TH-50PF10 er mye bedre.

an disset skjermen min også - det var et grønnstikk på PZ70 serien, hevdet han - hverken jeg eller andre her inne hadde lagt merke til det. Men han hadde jo målt det....

Grønnstikk? Næ - har hverken jeg eller noen andre jeg har hatt på besøk sett...
    Flott at du er fornøyd! Men jeg har ikke bare målt det. Årsaken til at jeg målte sammensetningen av primær og sekundærfarger, var fordi jeg så at det var et grønnstikk i skjermen. Så viste det seg at bladet hjemmekino og andre magasiner kunne bekrefte det samme, så da så.

Men om du ikke ser dette, så er det helt fint. Jeg gav bort PA60 til min søster, fordi den gir for mye blått og det var et irritasjonsmoment for meg. Men da søsteren min fikk skjermen, så forstod hun ikke hva jeg snakket om. Heldige er de som ikke kan se små forskjeller i fargetemperatur (alle kan trenes opp til dette, om det er noe poeng). Selv om jeg går for den nye Pioneer-skjermen, så har jeg fremdeles en Panasonic TH37PA50 som kom i 2005. Den har bare en oppløsning på 852x480 pixler, men imponerer fremdeles med naturlig fargetemperatur (ikke D65, men bra nok), gammakurve på 2.2 og ok sortnivå. Og best av alt: Alt av SD tar den på strak arm (pga den lave oppløsningen).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, er det nå jeg skal få kalde føtter? Leser her at PZ800 er dårlig på SD-signaler.

Har solgt min 42PZ85 og vil kjøpe en større tv. Er glad i Panasonic så det skal være en pana-plasma.

Har for tiden en gammel dekoder fra Canal Digital (en så lenge) og kobler til tv'en via scart. Og da er det umulig å aktivere Digital Optimizer på PZ800? Den skal funke kun via HDMI, ikke sant?

Vil ha enten 46PZ85 eller 50PZ800. Hviken tv skal jeg gå for?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hva skal man si? Jeg har i allefall kjøpt PZ800, og er meget fornøyd med denne, både på vanlige sendinger med parabol, samt HD-sendinger. Har en nabo som har PX70, eller er det 80? og han sa med en gang han så bildet på min, at jeg tydelig hadde bedre bilde enn han. Kona ble også imponert over bildet, og hun er ikke den som bryr seg med slikt hehe. Hun sa uoppfordret at bildet ble slik at hun nesten følte hun kunne se inn i det.
    Jeg må i allefall si at jeg er kjempefornøyd. Forstår i hvertfall ikke at denne skal være dårlig på vanlige sendinger....... Merkelig. Får liksom ikke akkurat det til å stemme for å si det mildt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he....Må nok ta Haugen med en klype salt ja......
    "HDMI ikke nødvendig i SD sammenheng" !!! Hørt på sludder !!
    Hvem i all verden kjører scart/komponent med 480i/576i fra feks. Denon DVD 3930 til en dyr full HD skjerm, når en kan kjøre glimrende oppscalerte SD bilder tilpasset skjermens oppløsning via HDMI???
    Det samme er jo tilfelle for flere og flere som skaffer seg HD-"bokser" fra CD, Viasat og fra div. kraft-selskaper. Bare i min familie er det fire forskjellige HD altenativer via kabel, parabol og fiberkabel. Alle disse kjører oppscalerte SD bilder i 720p eller 1080i via HDMI kabel til sine skjermer.
    Her merket jeg veldig stor forbedring på SD DVD matriell oppscalert til 1080p på pz800 skjermen kontra px70.

Det er jo derfor vi kjøper disse skjermene og at vi derfor stadig trenger flere HDMI innganger.

Anbefaler deg å teste på nytt med oppscalert SD materiale via HDMI. Det er jo dette som blir hverdagen for flere og flere.
    Prisforskjellen på 10 000,- med fot og ev. høyttaler til pioneerskjermen blir heller ikke uvesentlig.
    Kan bare anbefale 50PZ800 på det varmeste..... Die Hard 4 på Blue Ray i 1080/24p i kveld var bare en sann nytelse :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har PZ800 bedre bildebehandling enn PZ85? Skarpheten blir ikke dårligere med 50"? Hva bør jeg merke først og fremst når jeg er vant til 42"? Altså bortsett fra størrelsen, selvsagt. Sitteavstanden er på akkurat 3,70. Er det bra?

Det ser ut til at jeg kjøper en 50PZ800 allerede i morgen. Ikke minst skal jeg skaffe meg en HD-dekoder fra Canal Digital med HDMI-utgang. Selv om kabelnettet ikke har blitt HD-klart enda. Men det skjer i løpet av november.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, gjør som dere vil. Men det er ikke uten grunn at det er Panasonic TH-46PZ85 som vant Eisa Awards og IKKE pz800. Det er også nettopp TH-46PZ85 som har funnet en rekke sammenlikningstester i ulike norske og utenlandske magasiner, kort og godt fordi det er en veldig bra skjerm.

Når det gjelder HDMI og 480i/576i, så er mitt poeng at ikke alle DVD-spillere kan sende et ubehandlet (linjeflettet) 480i/576i fra HDMI-utgangen og da må scart duge. Og det gjør det i fullt monn på Pioneer LX5090 som jeg hadde hjemme en kort tid. Det samme gjaldt den forrige generasjonen, den ikke fullt så bra 508XD og den glimrende LX508. Så en god skjerm takler det meste.

Jeg avslutter diskusjonen her for mitt vedkommende. Jeg håper samtidig at mitt gamle favoritt-merke (altså Panasonic) kommer sterkere tilbake på neste generasjon.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Viera37
    Har PZ800 bedre bildebehandling enn PZ85? Skarpheten blir ikke dårligere med 50"? Hva bør jeg merke først og fremst når jeg er vant til 42"? Altså bortsett fra størrelsen, selvsagt. Sitteavstanden er på akkurat 3,70. Er det bra?

Det ser ut til at jeg kjøper en 50PZ800 allerede i morgen. Ikke minst skal jeg skaffe meg en HD-dekoder fra Canal Digital med HDMI-utgang. Selv om kabelnettet ikke har blitt HD-klart enda. Men det skjer i løpet av november.
    Sitter selv ca. 3,80 fra 50PZ800 skjermen og dette er ingen problem....
    PZ800 og PZ85 har begge V-Real PRO 3 billedbehandling.
    For PZ800 får du også en minnekortleser for bilde og film samt en ekstra ( 4stk. ) hdmi inngang. Den i fronten under luka er mye brukt hos meg for tilkobling av pc.
    Bruk HDMI kabler av god kvalitet!!
    Lykke til med tv kjøpet!
    Mvh.
    atletico

Side 47 av 57 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •