Panasonics Viera 2008 plasma-serie! - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 57 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 1131
    Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sånn er det alltid

Det finnes alltid noe nyere og bedre.

Pioneer pleier jo å ha rimelig spenstig pris på 1080 skjermene sine så man betaler jo for det.

Newcomer bjornetjeneste sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jøss se hva som dukket opp hos meg da

Newcomer bjornetjeneste sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke Blu-Ray spiller o.l. enda så jeg får ikke testet den skikkelig med det første. Men jeg testet Transformers DVD og med 100hz teknikken innabords fikk jeg ganske bra bilder og fin flyt i raske bevegelser.

Jeg benyttet Canal Digitals dekoder for å se fjernsyn kontra å ha antenneledningen rett fra vegg til TV og jeg så tydelig forbedring i bildet

Viftestøy : skrur jeg av all lyd på tv, og har ingenting annet på i stua, hører jeg såvidt susing fra viftene - men det er 'behagelig' susing, sånn ala takvifte satt på 1.ste trinn

Modellen er altså 46pz85

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som kan bekrefte at jeg vil kunne få 1920x1080 oppløsning på en 50PZ80 fra PC? Altså med en dvi til hdmi-kabel?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fotball på skjermen...

Har investert i en Px80, er veldig fornøyd med alt utenom fotball...

Noen som har noen innstillinger jeg kan forsøke?
    Når man filmer "close up" så er det jævlig bra, men når man filmer vanlig så blir det litt uklart synes jeg. Akkurat som om det er små firkanter rundt om på skjermen som er skurrete

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Taggert
    Har investert i en Px80, er veldig fornøyd med alt utenom fotball...

Noen som har noen innstillinger jeg kan forsøke?
    Når man filmer "close up" så er det jævlig bra, men når man filmer vanlig så blir det litt uklart synes jeg. Akkurat som om det er små firkanter rundt om på skjermen som er skurrete
    Prøv cinema og varm

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pz85

Hei,hadde blitt superglad om noen kunne hjelpe meg til å bestemme meg. SKAL ha ny tv før fotball-em, men klarer jo aldri å bestemme meg. Har idag fått tilbud på en 42"pz85 på elkjøp for 16000kr(elkjøp kunne bestille den fra sverige for meg). Ser mye på tv, spesielt fotball, og en del film. Sitter nært tv`n (2-3m), og har en pvr-dekoder fra canal digital. Skal kjøpe hd-pvr når den kommer. Tåler denne tv`n "en trøkk", eller er det sånn at man knapt kan være nær skjermen før noe er ødelagt?

Tror dere eksperter at dette kan være noe for meg, og er prisen ok?

På forhånd tusen takk for eventuell hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får den jo til 15000 omtrent inkludert frakt da...så kjempegodt tilbud var det jo ikke akkurat...kanskje du kan få presset prisen enda litt mer ned?

Hva mener du med "en trøkk"? Tror ikke en plamsa tv tåler å dette ned fra bordet/stativet sitt...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om PZ85 er det, men PZ800 skal ha et støtsikkert belegg (for gaming a la Nitendo Wii).

Ellers selger jo Powerbuy 42PZ85 for 13 000 kr + frakt. Verdt å sjekke ut!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg endelig bekreftet levering fra Panasonic. 50PZ800 skal dukke opp 03.06 :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

px80

Ja ja da blir det Panasonic på meg også-42"px80 kommer snart. Bestilte også blu-ray spiller fra panasonic DMP BD30EG. Kan ikke si annet en jeg gleder meg.:-D

Men hva med kabler-hvor høyt opp må jeg gå for å få hdmi kabler som "funker" for mitt oppsett. Er jo endel delte meninger ettersom tven ikke er full hd.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Da fikk jeg endelig bekreftet levering fra Panasonic. 50PZ800 skal dukke opp 03.06 :-D
    Hei! Konge da=) Hvor fikk du dette bekreftet og er det noen som vet hvilke forhandlere som vil ta den inn til den datoen? Jeg vet jeg skal ha en slik tv, endten 50pz eller 46pz. Men er det pz800 som er den beste og hva er forskjellen på pz800 og pz80? Pris?Mange spm...sorry:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Charly
    Får den jo til 15000 omtrent inkludert frakt da...så kjempegodt tilbud var det jo ikke akkurat...kanskje du kan få presset prisen enda litt mer ned?

Hva mener du med "en trøkk"? Tror ikke en plamsa tv tåler å dette ned fra bordet/stativet sitt...
    Har bare hørt at plasma nesten ikke tåler noe før pixler blir ødelagte eller noe sånt?? Har ikke akkurat tenkt å kaste rundt på tv`n, men håper bare at den tåler at man kommer borti skjermen?

Har sett rundt på nettet, og har ikke funnet noe under 15000kr m/frakt, så da tenkte jeg at det kanskje var like greit å kjøpe lokalt (enklere hvis noe skulle være galt eller skje?). Powerbuy kan vel ikke på noen måte garantere at jeg har tv`n til 7.juni når fotball-em begynner? Får prøve å presse ned til 15000kr. Noen formening om hvor raskt prisene vil falle på denne modellen utover høsten?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jaahn
    Hei! Konge da=) Hvor fikk du dette bekreftet og er det noen som vet hvilke forhandlere som vil ta den inn til den datoen? Jeg vet jeg skal ha en slik tv, endten 50pz eller 46pz. Men er det pz800 som er den beste og hva er forskjellen på pz800 og pz80? Pris?Mange spm...sorry:-D
    Kjøper min rett fra Panasonic, så jeg vet ikke når den er tilgjengelig i butikk. PZ800 er toppmodellen. Ta en titt på Panasonic.no så finner du forskjellene. 800 vil legge seg rundt 25k
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lordweifa
    Ja ja da blir det Panasonic på meg også-42"px80 kommer snart. Bestilte også blu-ray spiller fra panasonic DMP BD30EG. Kan ikke si annet en jeg gleder meg.:-D

Men hva med kabler-hvor høyt opp må jeg gå for å få hdmi kabler som "funker" for mitt oppsett. Er jo endel delte meninger ettersom tven ikke er full hd.
    Så lenge du har en 720 tv vil en Monster 400 HDMI gjøre jobben med glans. Den er godkjent opp til 1080i
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Alle" skal visst ha 42" av denne tvn,men kommer 65" i salg i vanlig butikk.Å etter det jeg har funnet på nett er det syk prisforskjell fra 50" og opp til 65".Hvorfor slik prisforskell på bare 15"??Noen som vet litt om "billige" 65"??

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Prisforskjellen ligger ikke i antall tommer, men volumet på produksjonen... Pr. dato er ikke 65" i tilstrekkelig produksjon, og dermed er prisene også langt høyere. Har for øvrig sett 65" i levende action av foregående modell, og den var vesentlig kjipere (kontrastnivå, skarphet og farger var langt dårligere) enn samme modelltype i 50-tommer, så det svarer seg uansett å avvente tester/rapporter før du investerer i en såpass kostbart TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Kjøper min rett fra Panasonic, så jeg vet ikke når den er tilgjengelig i butikk. PZ800 er toppmodellen. Ta en titt på Panasonic.no så finner du forskjellene. 800 vil legge seg rundt 25k
    Du kjøper rett fra Panasonic? Hvordan gjør man det om jeg kan spørre? Jeg har ventet i uendelige tider på 50PZ80 og hvis 50PZ800 kommer 3. juni så kommer kanskje 50PZ80 samtidig. *håpehåpe*

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av doubledouce
    Du kjøper rett fra Panasonic? Hvordan gjør man det om jeg kan spørre? Jeg har ventet i uendelige tider på 50PZ80 og hvis 50PZ800 kommer 3. juni så kommer kanskje 50PZ80 samtidig. *håpehåpe*
    Man får seg jobb i et firma som forhandler Panasonic :-D . Vi har en avdeling på huset som er leverandør til proffmarkedet, så jeg kan handle gjennom dem til eget bruk. 3 juni var leveringsdatoen på bekreftelsen jeg fikk, men jeg vet ikke dette sikkert før den faktisk dukker opp.........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk devilej.............

Side 27 av 57 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •