Panasonics Viera 2008 plasma-serie! - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 57 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 1131
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    linken virker ikke.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"Butikkbilde" PX80 vs PX70 ?

Hei- skal velge mellom PX70 og PX80 - i butikken (sett i flere) ser PX70 "mye" bedre ut - hva kommer dette av - er det innstillingene (ser helt for j ut noen steder), regner med overscan osv. kan være noe her - hvordan blir dette etter at instillingene er riktig satt ? er det noen som har "oppgradert" til PX80 fra PX70 pv60 som kan si noe om dette ?
    Var i en butikk som switchet fra tv-analog til hd kanal og da ble PX80 "plutselig" betydelig bedre en 70 igjen, er dette noe mht. instillinger ?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den TVn vil jeg ha.
    Men så var det dato den kommer i salg da.....Uti Juni....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom siba tidligere hvor de hadde enkelte modeller med dårlige signaler, mens norn hadde hd-signal. Regner med de hadde mest fortjeneste på de med gode signaler, så man kan ikke ta alt for god fisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic TH42PZ85B Review

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom den lokale elkjøp butikken å sjekket 42px80. Prisen var 11000,- så var ikke aktuelt å kjøpe den der uansett.
    Jeg fikk de til å skifte til diverse kanaler slik jeg fikk et bedre inntrykk enn hva hd kanalene gir. De prøvde først å skifte til en annen HD kanal, men jeg insisterte på å se et vanlig analogt signal. Den sto også på 4:3 ( alle tvene hadde dette), så skiftet til kanaler hvor hele skjermen ble fylt. Sjekket også diverse innstillnger ( normal, cinema, dynamisk, kald, varm osv). Etter det jeg kunne se, så var kvaliteten på bildet veldig bra på den beste innstillingen. Ble overrasket over hvor kompakt bildet var. Prøvde å se etter etterslep, men såg veldig lite av dette. Jeg prøvde å skifte mellom 50 og 100hz, men 50hz gav flimmer på bildet.....100hz fungerte utmerket. Mitt inntrykk er iallefall veldig bra, så dette blir nok min neste tv. Stor forskjell iforhold til min 37" Tatung jeg hadde tidligere.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDTVtest Highly Recommended

Panasonic TH42PZ85B Review – 42” 1080p Plasma HDTV
    Dette var skuffende. Og enda verre om det opplysningene fra amerikanske avforums stemmer; Nemlig at de som har undersøkt PZ85og PZ800 ved siden av hverandre, ser små forskjeller. Da tror jeg det blir Pioneer 5090 på meg likevel....

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PZ80 vs PZ85

Hva er forskjellen på disse to modellene? Ut i fra websiden til Panasonic USA får jeg inntrykk at PZ85 bare har 1 stk Mini D-sub 15pin(rear) for PC-tilkobling og 1 stk M3 stereo-plug(PC-audio) ekstra i forhold til PZ80. Er det hele forskjellen? :-?

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Hva er forskjellen på disse to modellene? Ut i fra websiden til Panasonic USA får jeg inntrykk at PZ85 bare har 1 stk Mini D-sub 15pin(rear) for PC-tilkobling og 1 stk M3 stereo-plug(PC-audio) ekstra i forhold til PZ80. Er det hele forskjellen? :-?
    PZ80 har hvertfall ikke "Intelligent Frame Creation" som på PZ85, var en ting til som var forskjellig, men husker det ikke sånn i farta...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Specs. USA/Europa forskjeller - tror jeg !

Tror d er forskjeller - US/EU ser ut til at PX80 er "bedre variant i usa" og PZ80 er i en bedre variant i europa - tror panasonic.de gir spec. på E modeller og panasonic.no for nordisk. d er ikke noen forskjeller på E og norge sies d - bare bokstaven og evt. digital-tuner som jo ikke kan brukes likevel i norge

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Her er spesifikasjoner for PZ800E

http://www.produkte.panasonic.de/product/product.asp?sStr=5@-@1@13@40@41@@@@@TH-50PZ800E@Viera|Plasma-Bildschirme@&altMod=N&upper=&prop=

Ser ut som Panasonic Germany er først med å legge ut den europeiske modellen. THX er ikke nevnt, tror ikke de europeiske modellene er THX sertifisert, mener jeg leste noen innlegg på AVSforum om det.

Kan heller ikke finne noe om utvidede kalibreringsmuligheter :sad:
    Nå var det vel PZ/PX85 som skal ha THX modus. Eller er det jeg som roter ?
    Rart de ikke nevnte noe om dette på HDTV testen. Slik sett ser det jo ut som du har rett. At vi ikke får denne modusen på Europa versjonene

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var det vel PZ/PX85 som skal ha THX modus. Eller er det jeg som roter ? Rart de ikke nevnte noe om dette på HDTV testen. Slik sett ser det jo ut som du har rett. At vi ikke får denne modusen på Europa versjonene
    Nei. Det er PZ800 som er THX godkjent i US. Men altså ikke i Europa. Nå er det ikke sikkert at det betyr så mye i praksis, men det vil jo bli klart når de første seriøse testene av skjermen er klare.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry Pz85

Etter å ha avbestilt en Samsung tv fra Avhifi, siden de ikke hadde den
    på lager. Bestilte jeg en Panasonic 46PZ85 fra Datakjeden, men etter å
    ha montert feste for Vision bordstativ bak på tvn ,og løftet den forsiktig
    opp av esken sammen med min bror, fant vi svarte striper på innsiden
    av glasset. Håper det går greit å reklamere på den. Lurer på om
    den ikke har blitt stående oppreist under transport. Fikk den levert av
    Tollpost Globe.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aiai
    Sånt er sinnsykt kjipt, men det ordner seg sikkert.

Ellers

Er det noen nyheter rundt PZ800? Noen som har sett denne TV'en?
    I USA har PZ800 sort list under ramma, mens på bilde fra Panasonic ser det ut som det er sølv. Noen som vet om den er sølv eller sort den som kommer til Europa?
    Synes personlig at den med sort list ser ut som skit, selv om det kanskje er mest praktisk i forhold til reflekser og sånt. PZ85 Hadde jo og sort deksel under skjermen i USA og sølv i europa... håper det gjelder for PZ800 og

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrPaulus
    Synes personlig at den med sort list ser ut som skit, selv om det kanskje er mest praktisk i forhold til reflekser og sånt. PZ85 Hadde jo og sort deksel under skjermen i USA og sølv i europa... håper det gjelder for PZ800 og
    Jeg har vært eier av 46PZ85 i en ukes tid nå, må bare si meg strålende fornøyd..

Forøvrig er den sølvfargede kanten under skjermen klart mindre reflekterende enn den sorta ramma.

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser de har dytta inn 5 vifter bak på denne modellen. Hvordan er det med viftestøy fra denne? PZ70 høres når det er varmt i rommet, og da best når den henger på vegg slik at lyden reflekteres bedre.

På PZ70 er det 0 strømforsyningslyd, hvordan er det på PZ85?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av owo
    Jeg har vært eier av 46PZ85 i en ukes tid nå, må bare si meg strålende fornøyd..

Forøvrig er den sølvfargede kanten under skjermen klart mindre reflekterende enn den sorta ramma.
    Herlig herlig. Bra du er fornøyd, tror det er en kjempebra skjerm du har der.
    Hadde sett for meg å investere i PZ85 i lange stunder nå, og ble bare så skuffet når jeg fikk vite at den ikke kommer til Norge i 50" versjon. Har nå sett meg ut PZ800 istede, men det virker jo som om det tar tid før denne kommer for salg.
    Det som forøvrig er viktig for meg er hvordan fjernsynet ser ut. Når du kjøper noe til slike fjottpriser bør det se bra ut, derfor er jeg spent ang. pz800 og dens europeiske styling. Ellers liker jeg utseende til LG PG6000, og er også spent på den kommende PG7000, men det tilhører en annen tråd.
    Ellers, er viftestøyen plagsom på PZ85? eller er den ikke hørbar?
    Er eierne fornøyd med designet, eller er det noe dere skulle ønske var annerledes?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrPaulus
    Ellers, er viftestøyen plagsom på PZ85? eller er den ikke hørbar?
    Er eierne fornøyd med designet, eller er det noe dere skulle ønske var annerledes?
    Jeg har ikke merket noe viftestøy whatsoever.. Gikk bort til tv'n nå for å høre etter og merket fremdeles ikke noe.. først når jeg dro tv'n ut fra veggen og lente hodet mitt inn på baksiden av tv'n kunne jeg høre viftene.. De er der, men meget støysvake.. Tror du skal ha usedvanlig god hørsel (og NULL bakgrunnsstøy i huset ditt) for å merke at de er der ved normal bruk.

Ellers er jeg godt fornøyd med designet, selv om jeg har sett ennå stiligere tv'er. Tror det er bra de sølvfargede detaljene er der for utseendets skyld.. Synes kanskje Panasonic logoen på midten nede kunne vært litt mindre diskret.. Et meget svakt hvit lys eller noe lignende hadde gjort seg (ala sony). Bildet er strålende dog og det er igrunn det viktigste.. Dama synes forøvrig den er kjempefin.

Jeg ville egentlig ha 50" også men orka ikke vente lenger.. (Måtte ha ny tv til EM..)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar owo!
    høres riktig bra ut, kanskje sjefen godkjenner en slik i stua her og.
    Begynner å bli lei av å vente, så mulig jeg slår til på en 46" istede, men har veldig lyst på en 50". Ser heldigvis ikke fotball, så har sånn sett ikke noe deadline, men tar det mye lengre tid før PZ800 kommer kan man jo nesten vente til 2009 lineupen til panasonic kommer på markedet.

Side 25 av 57 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •