Panasonics Viera 2008 plasma-serie! - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 57 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 1131
    Newcomer zedarix sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Newcomer Wireless... sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme testen er det lagt ut link til bare ca fem-seks innlegg før deg, men bedre sent enn aldri:-D

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konklusjonen var jo grei. Ikke helt på nivå med Kuro, men det nærmer seg...

Newcomer zedarix sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wireless...
    .... men bedre sent enn aldri:-D
    Ja, ikke sant . Så ikke det jeg...ops:

Han skriver at det ikke er "Game Mode" på denne modellen, men at det ikke spiller noen rolle da respontiden er såpass god uansett. Hva er det egentlig denne "Game Mode" skal forbedre?

Men han skriver også at PX80 er mer utsatt for innbrenning enn Pio4280. I hvertfall i begynnelsen.

Kanskje litt skummelt å satse på PX80 hvis en del tv-spill står på menyen?

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Manual for PZ800

Er der noen som har funnet manual for PZ800, eller litt mer info angående innstillinger og kalibreringsmuligheter for den modellen.

De Panasonic skjermer jeg har sett så langt har hatt elendige kalibreringsmuligheter for vanlige brukere.

Jeg håper virkelig at PZ800 modellen er bedre i så måte, ellers blir den nok uaktuell for meg. Ellers må jeg si at med den senere tids prisutvikling så frister LX508D, der finnes alle muligheter for kalibrering.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"Hands on" Panasonic 42PX80

Ja, våknet til vekkerklokka i dag og der stod tollpost med et beist av en eske med min nye og deilige plasma:-D

Førsteinntrykket ved utpakking er at denne saken er solid og ikke minst nydelig å se på.
    Den er proppet av klistremerker på ramma, merker som minner deg på at denne tvén har 100Hz double scan, 15000:1 native contrast, 24p playback, 0,001 msec responstid, 3stk HDMI osv. (mange flere merker)

Den er utrolig lett, jeg trengte ikke noe hjelp til å skru tvèn på bordstativ eller ved løfting. (denne modellen er vel uten bly) mener å ha lest dette et sted.

Oppsettet gikk lekende lett, søking av kanaler var vips ferdig og dermed var tvén klar til å lekes med.

Mitt oppsett består av en Onkyo 605, PS3 og nå denne nydelige 42PX80.

Har spilt av HD i form av bluray (spiderman 3) og denne tvén gjør jobben.
    Jeg kommer til å teste div. ting ila dagen så mer detaljert på bildekvalitet kommer antageligvis i morgen.
    Innen morgendagen har jeg sjekket med PS3 spill som Fifa 08 og Call of Duty med mer..

Etter det jeg har merket meg til nå, så finnes det ingen "game mode", men det kan hende dette dukker opp når jeg mater med et PS3 spill?

Hvis det er interesse kan jeg som sagt skrive mer detaljert. Hvis det er noen spørsmål svarer jeg gjerne eller sjekker om det skulle være noen menyvalg som folk lurer på o.l.
    :-D :-D :-D

Mvh Wireless...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott om du kan skrive mer om dine erfaringer og kanskje legge ved noen bilder...venter i spenning...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

42 Pz85

har det kommet noen dato på 42 PZ85 og evt. norsk pris??

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Her er noen bilder av 42PX80 (for spesielt interesserte)

Klistremerker på ramma:
    Vedlegg 30578

Menybilder:
    Vet det er flere som har lurt på om det kun er mulig å kjøre i 100Hz modus, her er svaret:
    Vedlegg 30580
    Vedlegg 30581

Her er det muligheter for å endre input navn fra f.eks HDMI 1 til PS3:-D
    Vedlegg 30582

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Erfaringer etter noen timer med 42PX80

Da har jeg testet denne plasmen med analoge tv signaler, bluray og PS3 spillene FIFA 08 og Call of Duty 4, og her er mine erfaringer:

Med PS3 bruk er denne modellen glimrende.
    Jeg har lett og lett, men ikke funnet noe "game mode" slik det står flere steder at det skulle være på denne modellen.

Jeg tok meg faktisk i å bli litt sliten i øyne da jeg spilte Call of Duty 4 for detaljenivået og skarpheten var for høy. Det endte i at jeg måtte dempe skarpheten, men for all del, dette er IKKE negativt:-D
    Denne tvén er helt glimrende med HD materiell.

Som nevnt tidligere kan man på tv sendinger (kun tv sendinger) velge mellom 100Hz eller 50Hz, her så jeg minimal eller ingen forskjell. (kanskje man merker en forskjell ved f.eks fotballkamper, dette har jeg ikke testet enda)

Selve displayet/panelet gir lite refleksjon/gjennskinn, så man slipper å plages av dette under filmen.

Svartnivået er virkelig svart, testet med spill og bluray, det kommer til å bli mange gode filmkvelder med denne plasmaen

Analoge tv signaler blir dårlige på enkelte kanaler, og OK på andre.
    (har ikke testet med digitale tv signaler og ikke med digitale HD signaler, men er overbevist om at dette blir helt fantastisk.

Tekst tv fungerer meget bra og raskt.

Man kan velge mellom følgende aspect:
    Auto, 16:9, 14:9, Tilpasset 16:9, 4:3, 4:3 fult bilde, Zoom 1, Zoom 2 og Zoom 3.

AV timer funksjonen er på plass slik at man kan sovne til diverse filmer uten å skru av tven, her kan man velge mellom:
    AV, 15,30,45,60,75 og 90min.

Høytalerene spiller veldig bra, nok krutt for en god lydopplevelse, men med en slik tv håper jeg du har et 5.1 oppsett, for et så bra bilde som denne tvén leverer med HD materiell fortjener god lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan blir bildet viss man skal se film med det vanlige dvd signalet, altså ikke HD?

Jeg kontaktet panasonic i USA ang. Game Mode på PX80. De svarte dette: "Game mode can be found under the tv/video menu
    of the television".........

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wireless...
    Da har jeg testet denne plasmen med analoge tv signaler, bluray og PS3 spillene FIFA 08 og Call of Duty 4, og her er mine erfaringer:

Med PS3 bruk er denne modellen glimrende.
    Jeg har lett og lett, men ikke funnet noe "game mode" slik det står flere steder at det skulle være på denne modellen.

Jeg tok meg faktisk i å bli litt sliten i øyne da jeg spilte Call of Duty 4 for detaljenivået og skarpheten var for høy. Det endte i at jeg måtte dempe skarpheten, men for all del, dette er IKKE negativt:-D
    Denne tvén er helt glimrende med HD materiell.

Som nevnt tidligere kan man på tv sendinger (kun tv sendinger) velge mellom 100Hz eller 50Hz, her så jeg minimal eller ingen forskjell. (kanskje man merker en forskjell ved f.eks fotballkamper, dette har jeg ikke testet enda)

Selve displayet/panelet gir lite refleksjon/gjennskinn, så man slipper å plages av dette under filmen.

Svartnivået er virkelig svart, testet med spill og bluray, det kommer til å bli mange gode filmkvelder med denne plasmaen

Analoge tv signaler blir dårlige på enkelte kanaler, og OK på andre.
    (har ikke testet med digitale tv signaler og ikke med digitale HD signaler, men er overbevist om at dette blir helt fantastisk.

Tekst tv fungerer meget bra og raskt.

Man kan velge mellom følgende aspect:
    Auto, 16:9, 14:9, Tilpasset 16:9, 4:3, 4:3 fult bilde, Zoom 1, Zoom 2 og Zoom 3.

AV timer funksjonen er på plass slik at man kan sovne til diverse filmer uten å skru av tven, her kan man velge mellom:
    AV, 15,30,45,60,75 og 90min.

Høytalerene spiller veldig bra, nok krutt for en god lydopplevelse, men med en slik tv håper jeg du har et 5.1 oppsett, for et så bra bilde som denne tvén leverer med HD materiell fortjener god lyd.
    Du har ikke testet den med Digitale signaler? Vil det si at du bare har brukt coax rett i tv-en? Hvordan blir bildet når du kjører 100HZ. Får alt den underlige video looken som lcd frembringer eller beholdes filmteksturen i bildet?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Innuendo
    Hvordan blir bildet viss man skal se film med det vanlige dvd signalet, altså ikke HD?

Jeg kontaktet panasonic i USA ang. Game Mode på PX80. De svarte dette: "Game mode can be found under the tv/video menu

Det skjønte jeg faktisk ingen verdens ting av.... :???:

Lurer på hva de mener.

Man kan som nevnt tidligere endre navn på inputer som f.eks HDMI1 til spill, altså navnendring, men dette er jo absolutt ingen egen modus.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Du har ikke testet den med Digitale signaler? Vil det si at du bare har brukt coax rett i tv-en? Hvordan blir bildet når du kjører 100HZ. Får alt den underlige video looken som lcd frembringer eller beholdes filmteksturen i bildet?
    Jeg har ikke testet med digitale tv signaler nei. Altså ingen dekoder, men antennekabel rett i tvén.

Ved 100Hz er bildet bra, ingen stor forandring fra tidligere. Som nenvt tidligere klarte jeg egentlig ikke å skille mellom 50Hz og 100Hz noe særlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tittet litt i LG tråden om de nye plasmaene, en linket til en svensk butikk, netsuperstore.se, der fant jeg denne NetSuperstore.se
    Virker ikke akkurat som en ille pris det, men står ikke noe om når den kommer da. Noen som har erfaringer med den butikken?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Oslo
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en annmeldelse til, riktig nok av 37 tommeren, men det er ikke mye forskjeller ellers : Panasonic TH-37PX80B 37in Plasma TV - TrustedReviews

Newcomer syppegjøken sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Drammen
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det stemmer... men yaTack er nok ikke den billigste plassen...

Newcomer FSOL sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette tilbudet er litt bedre=)

Netshop.no - pc data foto minne digital

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Innuendo
    Hvis det er denne de mener så finnes den ihvertfall på PZ85 modellen:

Side 11 av 57 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •