Panasonics Viera 2008 plasma-serie! - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 57 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 40 50 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 1131
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vel dere har ett poeng begge to, det er alt for få som søker før de spør, men det hadde også vært kjekt med ett innlegg som samler flere tester av 42px80. Men i stede for å oppfordre andre til å gjøre dette kan man jo bare gjøre det selv hvis man har tid, eller bare vente og håpe på at noen andre gjør det. Uansett så er google en kjekk venn og skulle jeg komme over noen nye tester så skal jeg prøve å poste det her.

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æ e lat Derfor har det vært lett å bare spurt her inne hvor ekspertisen har vært topp Men kan vel bli flinkere til å lete før jeg spør,men har som regel så dårlig tid at jeg velger letteste løsning.

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så lett å bli kloke på tester heller. F.eks. fikk Panasonic 50pz70 topp score i forige Hjemmekino. I det siste nummeret ble 42pz70 slaktet. Så om du leser en test, kan det godt være at samme "tester" skifter mening like fort som du bruker surt opptjente kroner for å kjøpe mølet deres...

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man skal ikke stole blindt på tester nei, har lest tester som forteller det motsatte av realiteten. Hjemmekino har jeg litt svekket tillit til etter at de roset samsung plasma... wrææl

Men er det flere som gir samme produkt god omtale så gir jo dette en sikrere inntrykk.

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At Samsung får terningkast 6 i Hjemmekino er vel like sikkert som at Yamaha får samme karakter i Lyd&Bilde. Noen liker dattera, mens andre liker....eller vanker det noen "sponsor" kroner kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fortsatt til gode å se en seriøs omtale av px80. Den svenske er en amatør omtale og den i england er fake og useriøs ( kopi av px70 omtalen). Så, har noen sett en skikkelig omtale....post gjerne!
    Er selv veldig spent på den game modusen. Sitter å vurderer enten pv70 til 7990,- eller px80 til 9390,-

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torro
    At Samsung får terningkast 6 i Hjemmekino er vel like sikkert som at Yamaha får samme karakter i Lyd&Bilde. Noen liker dattera, mens andre liker....eller vanker det noen "sponsor" kroner kanskje?
    Unnskyld for OT her, men hjemmekino skrev at det var lite støy på den samsungen jeg hadde, men realiteten var at den slet med masse støy noe også lyd og bilde la merke til. Jeg solgte tv'en etter noen mnd nettopp pga at jeg ikke taklet støyen og den dårlige gråtoneskalaen.

Håper panasonic px80 eller lg pg6000 gjør det langt bedre... håper også på seriøse omtaler.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper panasonic px80 eller lg pg6000 gjør det langt bedre... håper også på seriøse omtaler.
    Her i gården håpes det på Panasonic PZ800 eller LG PG6000.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torro
    Ikke så lett å bli kloke på tester heller. F.eks. fikk Panasonic 50pz70 topp score i forige Hjemmekino. I det siste nummeret ble 42pz70 slaktet. Så om du leser en test, kan det godt være at samme "tester" skifter mening like fort som du bruker surt opptjente kroner for å kjøpe mølet deres...
    Fantastiske tester 8)

Det verste er at han gir 42pz70 laber karakter uten å klage på det som er virkelig dårlig med denne tven - nemlig lydkvaliteten.

Jeg tror testeren her antagelig har et Jekyll/Hyde problem.....
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Oslo
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en test fra england : Panasonic TH42PX80 Review: 42” Viera 24p 100Hz Plasma

Endel bra, men det ser ut som det er endel småting de ikke har gjort noe særlig endringer på siden PX70'n. Instillingsmuligheter og småtull med lagring av de, + noen ting til.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på svinesund i går og så på px80 og lg pg6000. Gjorde ikke noen grundige undersøkelser, men la merke til at det var litt mere dithering støy på px80, faktisk mere enn det jeg husker fra px70. Dette likte jeg ikke, lg så bedre ut. Sortnivå så bra ut på begge, men ble begrenset fra den sterke belysningen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hjelpe meg!

Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    En liten demo av de nye skjermene mot 2007 mod.

Panasonic's technological demonstration (CES 2008)

Hvordan kan denne fyren tro at den ustødige filminga hans med et dårlig hjemmekamera kan gi noe som helst inntrykk av hva som er svart og grått?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ørnulf
    Hvordan kan denne fyren tro at den ustødige filminga hans med et dårlig hjemmekamera kan gi noe som helst inntrykk av hva som er svart og grått?
    visst du ser på 00:52 så ser man stor forskjell.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på svinesund i går og så på px80 og lg pg6000. Gjorde ikke noen grundige undersøkelser, men la merke til at det var litt mere dithering støy på px80, faktisk mere enn det jeg husker fra px70. Dette likte jeg ikke, lg så bedre ut. Sortnivå så bra ut på begge, men ble begrenset fra den sterke belysningen.
    Det er blitt kritisert her på tråden at det ikke er gjennomført noen "seriøs" test av PX80. Men det stemmer jo ikke (se tidligere i tråden). Den konkludere med det samme som herminator har sett: PX80 drar med seg mer støy enn PX70 (som glatter ut bildet). I tillegg får PX80 trekk for oversaturering av grønt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dA4s
    Han sier der ikke er noen dedikert "game mode" på tv`n. Skulle ikke px80 serien få en slik funksjon da?

Newcomer Wireless... sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Innuendo
    Han sier der ikke er noen dedikert "game mode" på tv`n. Skulle ikke px80 serien få en slik funksjon da?
    "Game mode" gjelder ikke 42PX80 desverre som testen omfatter, men det har vært snakk om en "game mode" på de litt dyrere modellene.

Jeg skulle gjerne hatt en "game mode" på 42PX80 for min kommer ila uka og jeg kommer til å bruke PS3 mye

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wireless...
    "Game mode" gjelder ikke 42PX80 desverre som testen omfatter, men det har vært snakk om en "game mode" på de litt dyrere modellene.
    Er du sikker på dette? Ifølge alle press releases jeg har lest, så skal denne ha "game mode". Ifølge panasonic sine sider ( US), så står "game mode" som tilgjengelig under specs uder 42PX80 modellen.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du sikker på dette? Ifølge alle press releases jeg har lest, så skal denne ha "game mode". Ifølge panasonic sine sider ( US), så står "game mode" som tilgjengelig under specs uder 42PX80 modellen.
    Nå som du spør så ble jeg litt usikker:???:
    Jeg skal undersøke det nærmer nå, men på de sidene jeg har sjekket har det ikke stått noe om dette (kan jo hende jeg har blinksa)

Jeg sjekker og kommer tilbake til det..

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En link: Panasonic USA Pressroom

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Sjekket litt rundt og flere steder står det "game mode" på 42PX80 modellen inkludert dette pressearket fra Panasonic.

Dette er jo fantastiske nyheter for meg som hadde belaget meg på at dette ikke var standard på 42PX80. KONGE:-D
    (der jeg bestilte stod det ingenting om "game mode")

Er jeg veldig heldig ankommer min 42PX80 med bud idag (krysser fingrene)

Side 10 av 57 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 40 50 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •