Billig vs. dyr - Kvalitetsforskjeller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer greipfrukt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig vs. dyr - Kvalitetsforskjeller?

Heisann!

Har siktret meg leilihet og var innstilt på å kjøpe toppmodellen av Panasonic's 50 tommere, men samboeer var imot å bruke så mye penger på TV.
    Går derfor for Panasonic 42" Plasma TV TH-42PZ70

MEN, er tvil igjen, vil jeg merke store forskjeller om jeg kjøper Panasonic 42" Plasma TV TH-42PZ70 eller for eksempel en billigere 50 tommer fra for eksempel LG, som man finner på komplett, til ca. 13.000 mot Panasonic 42 " på 15.000.
    Finnes jo flere billigere 50 " alternativer under 15 000, er disse brukbare til å se film på, eller vil jeg andre på at jeg ikke valgte Panasonic'en.
    Jeg vil ha stort bilde pga. at jeg er redd det bli lang avstand mellom TV å sofa.

Håper virkelig på noen gode innspill fra dere som har peiling og ikke minst HAR plasma-skjermer. Kommer ikke til å bruke mer enn 15.000 kroner.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av greipfrukt
    Jeg vil ha stort bilde pga. at jeg er redd det bli lang avstand mellom TV å sofa.
    Hvordan klarte du deg tidligere da, før flatskjermene kom :wink: ?

En 50 " til 13 k vil ikke matche det bildet en 42" fra panasonic har, husk att 42" er en ganske stor tv det også.

Jeg har en som på denne linken og er veldig fornøyd..Elkjøp - Panasonic 42" Plasma-TV

Newcomer greipfrukt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du har et poeng, men vi har jo blitt fryktelig bortskjemt i form av teknoligiske vindundre

Jeg tenker om jeg første bestiller 42 " satser jeg på en borti i mot eller toppmodellen selv. ELLER en brukbar 50 " for nesten samme pris, selv om det skal godt gjøres !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •