Keymat 32" PLASMA???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 37
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Keymat 32" PLASMA???

Fikk mail fra Elkjøp nå at dem selger en 32" PLASMA tv. Trodde ikke det blei laget så små plasma tver jeg?? Prisen var jo heller ikke så verst egentlig.

Støtter ikke HD da, men kanskje grei på soverommet?? Men tror dere dette stemmer??

sjekk link: Elkjøp - Keymat 32" Plasma TV

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Størrelsen er mulig på grunn av den lave oppløsningen. Jeg lurer litt på denne selv, men tør ikke kjøpe uten å ha sett den.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er en 32" plasma, første jeg noen gang har sett!

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Ikke HD-ready". Betyr det at den ikke kan nedskalere og vise hd-signaler?

Oppløsningen skulle forresten tyde på at den er "DVD-ready", hehe. Uten å kunne dokumentere det tror jeg neppe dette apparatet er en perle på noe slags vis.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var egentlig at det var en 32" plasma jeg syntes var litt merkelig..aldri sett under 37" når det gjelder plasma.. trodde først det var en skrivefeil, men var innom elkjøp og så på den i sta..var faktisk plasma det var også..dem hadde ikke mulighet for å vise meg noe bilde i dag, for dem hadde akkurat fått den inn..men sku sette den opp rett over helga...tviler på at det er noe skudd ja.

skal høre om den tar hd signaler også, og skalerer ned til sd

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det masse info om tv'en + bilder:

Keymat KEPD3275 - Minhembio forum

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss. Virker som en bra TV for soverommet dette her.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TVen er bedre enn jeg hadde ventet. klart; du ser jo at det er en lavpris tv, men som et apparat til å se nyhetene på før man legger seg er det absolutt akseptabelt

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marjusen
    var egentlig at det var en 32" plasma jeg syntes var litt merkelig..aldri sett under 37" når det gjelder plasma.. trodde først det var en skrivefeil, men var innom elkjøp og så på den i sta..var faktisk plasma det var også..dem hadde ikke mulighet for å vise meg noe bilde i dag, for dem hadde akkurat fått den inn..men sku sette den opp rett over helga...tviler på at det er noe skudd ja.

skal høre om den tar hd signaler også, og skalerer ned til sd
    Ikke noe problem med 1080i ihvertfall, ellers skal det bemerkes at eksemplaret jeg har sett på har ujevn fot og virker topptung. Kombinert blir dette veldig ustødig og det skal ikke mye til før du velter en av de i bakken

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor tror du så skråsikkert at den tar 1080i?? den har jo sd oppløsning også står det at den IKKE er hd ready med store bokstaver...mye som tyder på at den ikke takler hd signaler i det hele tatt

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordi jeg har sett den med 1080i via komponent. Selvom en plasma har 852x480 kan mange likevel ta imot høyere oppløsning for å skalere denne til skjermens native oppløsning. På samme måte kan mange plasmaskjermer kan ta imot 1080p sending uten å ha et 1080p panel.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jadda, jeg vet jo det...men dem er som regel merket HD ready!! og denne var merket: IKKE HD READY...hehe..derfor jeg tvilte litt

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer 32" plasma fra LG om ikke så alt for lenge tror jeg. De skal slippe to modeller. En HD-Ready og en ikke...
    HD-Ready betyr vel at den skal takle 720P uten å nedskalere, men det er mulig jeg tøyser nå.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD-ready vil si at den har over 720 linjer ja. Noe denne keymat'en ikke har. Men den er fremdeles HD kompatibel.

Tidlige plasma'er som Panasonic PA50, LG PX3 osv var heller ikke HD-ready men taklet hd signaler og gjorde i mange tilfeller en bedre jobb en tilsvarende Hd-ready tv'er.

Har sett denne keymat'en i aksjon og må si den faktisk var ganske grei når man bruker litt tid på å stille den inn. Kvaliteten derimot tør jeg ikke sette så mye penger på. Som nevnt over er den også ganske ustø. Som en soveroms tv som kun skal brukes til tv og muligens noe dvd er den sikkert helt kurrant. Men til PC, ps3 osv er den ikke å annbefale.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jeg eier av en stk. Keymat 32" PDP.

Må innrømme at bildekvaliteten var meget god til prisen. (2999,-).
    Jeg var i utgangspunktet på jakt etter en TV som jeg skulle bruke som fjernsyn, dedikert til TV bruk som småprogrammer og generelt tv titting i hjemme kinoen. Ble så upraktisk å måtte skru på projector, dra ned lerret osv hver gang man skulle se nyheter o.l..

Bilder skal jeg poste! Har testet HD materiell, film og tv via GET. Er fortsatt imponert med tanke på prisen.. men for å si det slik, den er heller ikke verdt særlig mer.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Yea!

Med en elegant og flat design (6 cm) og detaljer i børstet stål skiller LGs nye plasmaskjerm PG 6000 seg ut fra ordinære modeller på markedet. Forsiden som er helt og holdent av glass (uten rammer) gir et diskret og eksklusivt inntrykk. Den passer utmerket i hjem der TV-en spiller en sentral rolle, men samtidig skal passe inn og være diskret.

Det mest spektakulære, og det som skiller plasma-TV PG 6000 fra andre modeller på markedet, er at den er helt og holdent i glass og metall. Hele fremsiden er én eneste glassflate som går helt ut i kantene og dermed er uten skjøter. For å gjøre TV-en personlig, kan brukeren enkelt bytte utseende, da den nedre delen kommer i ulike utskiftbare versjoner (for eksempel valnøtt).

Designens inntrykk av eksklusivitet fortsetter bak overflaten i form av LGs nye G-panel. PG 6000 er den første plasmaskjermen som er utstyrt med det nye 100 hertz G-panelet, som klarer å gjengi et eksepsjonelt detaljert bilde samtidig som en dyp svartfarge bevares.

Som første produsent har LG kalibrert TV-en i overensstemmelse med ISF-standarden (Imaging Science Foundation). TV-en er også utstyrt med en intelligent sensor som enkelt måler forholdene i rommet og automatisk stiller inn lys, kontrast og farger, slik at TV-en alltid presterer maksimalt, uansett lys i rommet. I et mørkt rom reduseres lysstyrken i TV-en samtidig som bildekvaliteten bevares. Dette resulterer i at bildet blir behageligere å se på og strømforbruket reduseres med opp til 50%.

LG 6000 har 4 HDMI-uttak (versjon 1.3), USB (versjon 2) og kommer i fem ulike versjoner, der PG 6000 er utstyrt med DVB-T+ (analog mottager), PG 6300 har både kabel-TV (DVB-C) og DVB-T-mottager, PG 6500 har en digitalmottager for HDTV-sendinger via bakkenettet (MPEG 4) og PG 6900 har doble digitale mottagere (DVB-T) og 250 GB harddisk.

Tilgjengelighet
    PG 6000 kommer i fem ulike versjoner i størrelsene 32 tommer, 42 tommer og 50 tommer og vil være i butikk i april.

Høyoppløsningsbilder
    Du kan se flere bilder fra LG Electronics’ bildearkiv ved å klikke på bildet ovenfor, eller du kan besøke LG :: Sweden. Klikk på bildearkivet og søk etter modellnavn

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @dudeeven: Feil tråd vel?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men jeg tenkte det kunne passe siden dette også dreier seg om 32" plasma.

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

32

Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    TVen er bedre enn jeg hadde ventet. klart; du ser jo at det er en lavpris tv, men som et apparat til å se nyhetene på før man legger seg er det absolutt akseptabelt
    Største feilen er vel svart nivå.
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja det er ikke sikkert. Det er jo som sagt en plasma så utgangspunktet er jo mye bedre enn andre 32" tv'er.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •