Trenger ny tv, Plasma el LCD??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger ny tv, Plasma el LCD??

Skal nå gå til anskaffelse av ett nytt tv. Tv'n skal brukes til mye film, noe tv titting od en del spilling.(xbox360/ps3) og i den sammenheng så har jeg bare ett lite spørsmål.

Hvordan er bilde på en plasma tv i forhold til lcd, tenker da mest på spillingen. Tv og film er i favør plasma, men hva med xbox og ps3.?? skal ikke brukes til pc.

Noen som har noen enkle svar på det??

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei!Jeg har en Pana 42pv60 plasma tv som jeg bruker mest til film og tv og i det siste en del ps3 spilling.
    For min del fungerer plasma kjempebra på ps3,eneste minuset er vel at den bare er hd ready,noe som kansje ikke er så viktig da man kan lese på en nyere post her at folk ikke ser forskjell på 720pog 1080p.

Jeg hadde gått for plasma pga de har bedre sortnivå og bedre sortnivå til film og spill.(var hvertfall slik da jeg kjøpte tv)
    det som må være ett minus med tanke på mye spilling kan være innbrenning(etter ammo målere,speedometer,osv)men det har vært en ikke faktor hos meg hevertfall.men uansett så går det bort lettvint igjen.

det var hvertfall det jeg hadde av synspunkter,sikkert noen flere som har noen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for ditt innspill. Det er vel sånn ca det samme jeg har kommet fram til. Det eneste som "bekymrer" meg er innrenning som du nevner. Snakket med de på pioneer før jul og de sa at deres den nye serien med plasma var det svært liten eller null sjangse for innbrenning.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •