Le40m86bd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Le40m86bd

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Le40m86bd

Hei jeg sliter litt med å se film på denne tven.
    Drama filmer går bra, men action, når det er raske bevegelser er tven helt fucked, virker nesten ut som om den hakker med bildene, så man ikke får med seg alt, pluss blir sånn glorie rundt personene. Noen ganger virker det også ut som om den ikke klarer å fokosere på ting i bakgrunnen,.

Er dette kun instillinger eller må man ha hdmi kabel fra dvd spilleren, eller kan man kun se tegnefilmer på tven :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har vært borti dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg sliter en noe med etterslep og det du sier med sånn glorie rundt personene... men det er ikke så ofte da.
    men dette får jeg hvis jeg spiller av brente filmer på ps2 eller på sendiger med dårlige signaler (antenne signaler)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stampy
    jeg sliter en noe med etterslep og det du sier med sånn glorie rundt personene... men det er ikke så ofte da.
    men dette får jeg hvis jeg spiller av brente filmer på ps2 eller på sendiger med dårlige signaler (antenne signaler)
    har kraftig etterslep på analoge sendinger jeg også.(går snart over til hd-tv)

Men fra dvd,ps3 samt blu-ray er det vanvittig bra bilde...

Er nok kilden som mest sannsynlig tuller det til for deg. Vil anbefale å teste ut alternative kilder først. Dersom ikkje det forbedrer seg så er det garantert tven..
    En annen ting du kan prøve er å sette ned backlight eventuelt gamma... Bruk settingen til hdtvtest.uk. Fikk sykt bra bilde av å ha den som basis når jeg kalibrerte tven min.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •