Trenger tips til ny LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger tips til ny LCD

Er i ferd med å kjøpe en ny skjerm. Har kikka på mye, og har etter utrolig mye frem og tilbake klart å snevre inn valget til to modeller fra Samsung.

SAMSUNG LE-37M86BD (Full HD)
    eller
    SAMSUNG LE-37R87BD (HD-klar)

Kommer til å bruke den til film, ps3, pc og tv titting. Ser det har vært mye diskusjon frem og tilbake mellom HD-klar og full HD. Skjønner at det meste avhenger av bildekvaliteten på den enkelte skjerm. Klarer ikke helt bestemme meg for om full HD er verdt de ekstra lappene. Setter pris på kvalitet da... :-D

Noen erfaringer eller meninger om disse to skjermene? Hvilken bør jeg velge?

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shockstar
    Er i ferd med å kjøpe en ny skjerm. Har kikka på mye, og har etter utrolig mye frem og tilbake klart å snevre inn valget til to modeller fra Samsung.

SAMSUNG LE-37M86BD (Full HD)
    eller
    SAMSUNG LE-37R87BD (HD-klar)

Kommer til å bruke den til film, ps3, pc og tv titting. Ser det har vært mye diskusjon frem og tilbake mellom HD-klar og full HD. Skjønner at det meste avhenger av bildekvaliteten på den enkelte skjerm. Klarer ikke helt bestemme meg for om full HD er verdt de ekstra lappene. Setter pris på kvalitet da... :-D

Noen erfaringer eller meninger om disse to skjermene? Hvilken bør jeg velge?
    Jeg har selv har selv hatt en R87 og en 32M87. R87 var ikke så veldig bra, faktisk var den litt kjip. Gå for M86!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe... hva var kjipt med den??

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shockstar
    hehe... hva var kjipt med den??
    Den hakket mye i forhold til m87. Sortnivået er meget dårlig og den produserer en del slep. Den var også helt håpløs på analoge tv signaler. Enkelte kanaler var det umulig å se på fordi det ble så innmari mye smearing. Det skjedde også da jeg skrudde av dnr og slike ting.

Derfor byttet jeg til M87, men jeg falt ikke helt for den heller på grunn av bugs. Dette skal være i orden på nyere firmware, men det var ikke tilgjengelig da jeg kjøpte den.

M87 har et av de bedre sortnivåene og bildet er veldig bra til dvd, blu-ray, pc, ps3, men den er ikke super på analoge tv sendinger den heller, men det duger. Smearing og annet lort holder den seg i det minste for god for.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noen tester eller reviews av LE-37M86BD?
    Finner ikke no informativt...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •