Panasonic TH-50PZ700E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-50PZ700E

God dagen!

Jeg har snust litt rundt på nettet, og selv om jeg mest har lyst på Pioneer, så blir det litt vel dyrt. Har da sett på Panasonic som det nest beste, og uansett hva en blir fortalt, ønsker jeg Full HD. Klar over at folk mener en ikke kan se forskjell, men bedre å investere for fremtiden, enn å kjøpe noe som er "greit" nå. Tviler på en gjør særlig feil av det?

Uansett - virker som TH-50PZ700E begynner å komme inn i butikkene igjen (virker som den har vært utsolgt en stund?), men er dette pr. dags dato den beste panasonicen som er, eller finnes (eller kommer nå?) det flere modeller som jeg heller burde se på? Så at f.eks Siba bare forhandler TH-50PV70, men er det noen forskjell her? (på den tven i utstillingen var jo bildet helt forferdelig med svarte artifacts rundt linjene på filmen som gikk...???)

Ser også de blir solgt uten fot - ønsker ikke å henge det på veggen, men ha det stående på fot. Hvor selges "originale" føtter til dette tv-et?

Ellers. Hvordan gjør folk det med NRK-lisens og kjøp på nettet? Virker som de rapporterer automatisk til o-store-høvding (NRK), men jeg vil heller gjøre det selv

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vet noe her?

La forresten merke til at den plasma-panasonic-50-tommeren som er på lefdal bare var hd ready / 720, så det ble jo med en gang uaktuelt. Ekstrem overpris de må ta da, siden de tar 23.000 for den?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden