Ny Lcd; bra valg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Lcd; bra valg?

Etter snart et år med plasmaskjerm, som jeg forøvrig var veldig godt fornøyd med, tenkte jeg at jeg skulle gå for en lcd skjerm.
    Luket ut mange alternativer, og fant ut disse alternativene:

Toshiba x3030
    Samsung 40M86/87
    Sony 40V3000
    Philips PFL-7762
    Sony 40T3000
    Sony 40W2000
    Sony 40D3000

Mye forumpløying her, på minhembio og avforums.com, samt diverse tester.
    Fant mye info, men fant dessverre svært lite om T-modellen til Sony og Philips 7762. Mye om og men, og tilslutt ble så godt som alle full-hd lcdene valgt ut foruten Samsung 40M86/87. Derfor sto valget mellom denne og Sony 40D3000. Begge fremstår som svært gode valg, men grunnet FW problemene til Samsung og skryt av Sonys "motion flow" falt valget på 40D3000. "kun" hd-ready vell og merke, noe jeg tviler på har noe betydning..

Lurer da på om noen mener jeg burde ha valgt anderledes, har fortsatt angre mulighet

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bør stole på dine egne øyne og ører fremfor andres, har jeg funnet ut i jakten på det man synes er best til sitt eget bruk.

Noen skryter mora opp i skyene og noen skryter dattera opp i skyene hvis du skjønner hva jeg mener

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du burde satse på en av de Sony tv'ene, de er visst veldig bra men sjekk de først så finner du ut hvem som passer deg.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant som dere sier. Har kun sett 32 tommeren av D3000, men den var helt suveren av alle tvene i samme størrelse. Kun en ny Philips (7662?) var i nærheten, men likevell ikke helt i samme klasse.

Lite spørsmål til:

Bør jeg sette Tvix, PS3 og andre enheter til 1080p og la tven gjøre skaleringsjobben, eller stille inn eksternt utstyr til tvens native oppløsning? Tenker da på 24hz teknologien.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •