Philips 52 PFL7762D/12 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 94 av 94
    Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sitat Opprinnelig postet av bearn
    Hei er ny på forumet

Kjøpt meg 52 philips 7762, men synes bildet henger litt i raske bevegelser.
    Noen innstillinger som kan gjøres for dette?
    Har parabol med canaldigital men tror jeg har analog tuner.
    Skjønner ikke dette helt,hva mener du feks med raske bevegelser,har selv dette apparatet.Har hatt den store gleden av og se dette flotte bildet her hos meg i 1 mnd ca og er meget fornøyd.:-D Fantastiske bilder i full hd via canal digital sine kanaler.Hva har du evt gjort med innstillinger på apparatet.

Newcomer Taggen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dansken2
    vanskligt og henge den på veggen? problemet er mit er jeg har gjips vegger =(
    Hei igjen
    Har du fått hengt opp TV'en din enda?
    Er du fornøyd med den?

Newcomer zobeon sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser denne koster 19900 hos netonnet nå.. må si det frister. Noen som har funnet ut om den støtter 1:1 pixelmapping?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med instilling for tilkobling av pc

Jeg kjøpte og denne skjermen fra netonnet, og er meget fornøyd med bildekvaliteten.
    Men jeg har et problem som jeg håper noen av dere andre kan hjelpe meg med. Jeg "mangler" et par punkter i menyen min som jeg skal kunne gå inn på for å stille in om jeg skal koble den til pc. Jeg kan heller ikke sette opp om jeg skal ha 720p eller 1080p osv...... Det står i bruksanvisningen at disse skal være under obsjoner, men ikke hos meg

Hos meg ser det sånn ut

Bilde
    Lys
    Opsjoner

Går jeg inn på Opsjoner sår jeg opp

Timer
    Barnelås
    Foreldrekontroll
    Auto HDMI
    Display------> **** Denne mangler hos meg****

Går jeg så på auto HDMI så får jeg kun valget å slå denne av eller på

Så jeg har klikket meg inn over alt uten å finne " Display" som det står i brukermanualen at skal ligge under Opsjoner

Håper virkelig noen kan komme med råd her, før jeg "går på veggene" her

Prøver å koble til lapptoppen min men får bøåskjerm på pc'n tvert jeg kobler den til har kavet med dette i et par dager nå og begynner å bli rimelig frustrert

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette skal funke

Sitat Opprinnelig postet av visio
    Jeg kjøpte og denne skjermen fra netonnet, og er meget fornøyd med bildekvaliteten.
    Men jeg har et problem som jeg håper noen av dere andre kan hjelpe meg med. Jeg "mangler" et par punkter i menyen min som jeg skal kunne gå inn på for å stille in om jeg skal koble den til pc. Jeg kan heller ikke sette opp om jeg skal ha 720p eller 1080p osv...... Det står i bruksanvisningen at disse skal være under obsjoner, men ikke hos meg

Hos meg ser det sånn ut

Bilde
    Lys
    Opsjoner

Går jeg inn på Opsjoner sår jeg opp

Timer
    Barnelås
    Foreldrekontroll
    Auto HDMI
    Display------> **** Denne mangler hos meg****

Går jeg så på auto HDMI så får jeg kun valget å slå denne av eller på

Så jeg har klikket meg inn over alt uten å finne " Display" som det står i brukermanualen at skal ligge under Opsjoner

Håper virkelig noen kan komme med råd her, før jeg "går på veggene" her

Prøver å koble til lapptoppen min men får bøåskjerm på pc'n tvert jeg kobler den til har kavet med dette i et par dager nå og begynner å bli rimelig frustrert
    Hei på deg selv knota jeg litt med tilkobling til pc,n da jeg kobla opp med ny bærbar pc,bruker da hdmi til hdmi.Det jeg gjorde var og koble fra hdmi pc til hdmi 3x switcher,da jeg har fler apparater med hdmi tilkobling.Dette skal ikke være noe problem.Bruker maks oppløsning fra pc skjermen til tv som er på 1280x800 og bildet blir helt fantastisk bra!!NBNBNB.Husk bare at apparatet bør være avslått når du kobler opp til pc for så og slå apparatet på så skal skjermen finne pc,du må også huske på og sette opp fra pc at du skal bruke en annen skjerm,som var i mitt tilfelle her med vista.Lykke til send meg gjerne beskjed hvordan dette går da ;=)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung

Hei på deg selv knota jeg litt med tilkobling til pc,n da jeg kobla opp med ny bærbar pc,bruker da hdmi til hdmi.Det jeg gjorde var og koble fra hdmi pc til hdmi 3x switcher,da jeg har fler apparater med hdmi tilkobling.Dette skal ikke være noe problem.Bruker maks oppløsning fra pc skjermen til tv som er på 1280x800 og bildet blir helt fantastisk bra!!NBNBNB.Husk bare at apparatet bør være avslått når du kobler opp til pc for så og slå apparatet på så skal skjermen finne pc,du må også huske på og sette opp fra pc at du skal bruke en annen skjerm,som var i mitt tilfelle her med vista.Lykke til send meg gjerne beskjed hvordan dette går da ;=)
    Takker for hjelp :-) Ser du har samme skjermkort som meg så da skulle det jo være håp :-)
    Skal teste i morgen, for nå er det langt over legge tid.
    Skal gi en tibakemelding når jeg har testa i morgen !

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da er det surfing på 52" her i huset også! KONGE!!!!! Meget overraskende kvalitet på bildet når jeg kjører fra pc'n må jeg si. Nå må jeg bare få handla mag et tråløst tastatur og mus med laaaand rekkevidde, så jeg kan ligge lettere henslengt i soffan ......Hehe......

Takker så masse for GOD hjelp mr samsung !!!!! Du har spart meg for masse frustrasjon med din hjelp. Tilkoblingen gikk smertefritt og jeg fikk det til på første forsøket !

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjempe

:razz: Meget hyggelig og høre dette da,da får du bare surfe i vei på 52,n dette er meget rått ja!!:-P Virkelig en annen verden dette her.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen er TV'n deres på vanlig Tv sendinger?
    Jeg har litt dårlig singnaler, så jeg får litt skurrete bilder på mørke partier på TV,n..
    Har tenkt litt på og skaffe Riks TV for de sender jo digitalt..
    Noen som har erfaring med den?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Taggen
    Åssen er TV'n deres på vanlig Tv sendinger?
    Jeg har litt dårlig singnaler, så jeg får litt skurrete bilder på mørke partier på TV,n..
    Har tenkt litt på og skaffe Riks TV for de sender jo digitalt..
    Noen som har erfaring med den?
    Jeg vet ikke helt hvordan det er med riks tv boks, for det har jeg ikke testa på den nye skjermen. Men jeg kjører fra parabol med dreamboks, og dt funker meget godt på de fleste kanaler.
    Problemet er nok ikke alltid signalet, men hva de kjører ut på senderene sine. Ser på en del filmer og serier at det er ganske dårlig og uskarpt bilde. Så kommer et nytt program og dette kan være med strålende kvalitet.
    TV2 og NRK sender stort sett med bra kvalitet, men f.eks TNorge og TV3 sender mye med elendig kvalitet. Virker som om de har en gammel og utslitt VHS spiller som står og ruller seriene og filmene de sener enkelte ganger.

Så jeg tro du vil få bedre kvalitet med riksboks, men du vil nok fortsatt se en del dårlig kvalitet uansett, frem til de begynner med andre standarder på det de sender ut.

På den annen side så er det jo ikke så lenge til du er nødt til å gå over til digitalt bakkenett eller parabol.......her jeg bor har de allerede sluttet å sende analoge sendinger. TV'n ble svart 4.mars hvis du ikke hadde ordne deg med digital tv mottaker.....

Vet ikke helt om detta var til hjelp, men som saagt så er det nok ikke tv'n det er problemer med når du får uskarpt bilde......det er nok sendingene.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

visio du har rett i dette,det med signaler og kvaliteten på dette philips apparatet varierer enormt,pga signal du tar imot. Selv har jeg hd dekoder og med denne blir det meget bra bilder på de fleste kanaler:-D !!Meget meget bra bilder blir d da jeg går inn på full hd kanalene,da kan man gå rett på r..a av noen sylskarpe bilder.Så alltid det beste er mer enn godt nok for de fleste,selv meg!! Analoge signaler kan ikke måle seg i samme kvalitet,derfor denne litt uskaprheten i enkelte fargenyanser.Spes rødfarge er det vanskligste for et tv apparat og vise bla...Så en god hdmi kabel og gode signaler fra levrandør og dette apparat er 100% Garantert.!!
    NB NB Jeg anbefaler også og kalibrere tv dette hjelper enormt.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mente ikke det var TV'n det var noe med..
    Jeg er kjempe fornøyd med den jeg..
    Men jeg har svakt signal her jeg bor, så jeg tror jeg må skaffe meg Riks tv snart.
    Det er sant som dere sier det er veldig forskjellig kvalitet på sendingene.
    Men disse TV'ene er mer sensitive på dårlig signal enn en vanlig TV eller bakprojektor TV.
    Det var faktisk bedre bilde noen ganger på den bakprojektor TV'n jeg hadde før...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    visio du har rett i dette,det med signaler og kvaliteten på dette philips apparatet varierer enormt,pga signal du tar imot. Selv har jeg hd dekoder og med denne blir det meget bra bilder på de fleste kanaler:-D !!Meget meget bra bilder blir d da jeg går inn på full hd kanalene,da kan man gå rett på r..a av noen sylskarpe bilder.Så alltid det beste er mer enn godt nok for de fleste,selv meg!! Analoge signaler kan ikke måle seg i samme kvalitet,derfor denne litt uskaprheten i enkelte fargenyanser.Spes rødfarge er det vanskligste for et tv apparat og vise bla...Så en god hdmi kabel og gode signaler fra levrandør og dette apparat er 100% Garantert.!!
    NB NB Jeg anbefaler også og kalibrere tv dette hjelper enormt.
    Har du tid og lyst så setter jeg pris på en liten forklaring på hva du har gjort når du har kalibrert tv'n din :-)
    Hva du har gjort og hva som blir bedre osv ......
    Har prøvd meg litt jeg og, men syns det er like bra med fabrikkoppsettet, så jeg kjører bare på det. Men er selvfølgelig interresert i å gjøre det enda bedre om det er mulig :-)

Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Taggen
    Hei igjen
    Har du fått hengt opp TV'en din enda?
    Er du fornøyd med den?
    hey uf lenge sidden hehe mye jobb, Nei tv er ikke hengt opp endda , men til neste lønning henger eg den opp.

er meget godt fornøyd konge bilde , =) anger ikke .

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •