Full HD nødvendig? + spørsmål! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei, da kjøpte jeg meg PS-50Q97HDX for 16000,- på elnor. Veldig fornøyd med bildekvaliteten både fra DVD og vanlig TV fra get. Må si jeg er glad jeg kjøpte plasma skjerm, bildet virka litt mer "real" enn LCDene som så litt mer kunstig ut..
    Men på den andre siden så var jo LCD TVene litt skarpere av de jeg så på. Så er vel en smakssak. Den varmer også utrolig godt, trenger ikke annet enn plasma og PC på i huset så er jo min lille 34 kvadrat varm i vinter

Er bare en ting, har kobla den til PC via DVI > HDMI og bildet på desktop blir så utrolig slitsomt å se på, akkurat som TVn kjører på alt for lav HZ. Minner litt om å bruke en CRT PC-skjerm med 50hz. Får vondt i øya. Men med en gang jeg kjører full skjerm video i windows media player eller VLC så blir bildet veldig bra igjen.

Hva kan problemet være?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sonio: hvilken oppløsning kjører du og hvilken bildemodus? anbefaler 1366x768 (kanskje kun over vga for pixelmap.) og filmmodus med varm fargetemp. Kanskje dette hjelper?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Sonio: hvilken oppløsning kjører du og hvilken bildemodus? anbefaler 1366x768 (kanskje kun over vga for pixelmap.) og filmmodus med varm fargetemp. Kanskje dette hjelper?
    Hei, kjører 1366x768, Prøvd film og standard. Fargene er egentlig fine. Det ser mer ut som oppdateringsfrekvensen er satt lavt, enda den er på 60hz. Slitsomt bilde :/

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •