Tv uten tuner, kjøp av tuner?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv uten tuner, kjøp av tuner?

Hei

Har kjøpt en brukt flatskjerm tv fra sony (FWD-42PV1). Etter kjøpet fant jeg ut at den ikke har tv-tuner!!! Det er greit nok, det jeg ikke vet hva jeg skal gjøre nå! Hvilken tuner skal jeg kjøpe? Problemet mitt er at jeg har en parabol der jeg får inn utenlandske kanaler og norske kanaler gjennom kabel-tv fra veggen. Oppsettet før var at norske kanalene fikk jeg ved å sette inn kabelen rett inn i tv-en og parabol signalene gjennom eldre satellite tuner og scart inn til tv-en.
    Sony tven som jeg har nå har jo ingen av de inngangene og jeg har lyst til å kjøpe en tuner som kunne ordne opp i dette, noen som har erfaring eller tips?
    Var hos elkjøp og de anbefalte meg å kjøpe en dvd-opptaker til 3000 kr med innebygd tv-tuner sånn at jeg fikk inn de norske kanalene gjennom opptakeren, men hva med parabolen? må jeg kjøpe ny tuner for den som er kompatibel med sony tven?

Takker på forhånd!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    vis du har kabel tv så kan du skaffe deg en decoder? get, cd som leverer? du får også bedre bilde med en decoder.. parabolen har vel scart utgang.. det er vel en scart på tv`n?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •