Beste LCD for PS3 til litt over 10.000? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjøpt deg 40" Samsung M serien. Du får vel det til rett rundt 10k. Det er ikke etterslep når man spiller på de nye LCD tvene. 8ms holder lenge for spill. I tillegg er Full HD alfa omega spør du meg hvis du skal bruke den med PS3. Og skjermen kan ikke bli for stor når du kjøper Full HD, større er bedre spill opplevelse. Jeg sitter 1.5m-2m fra ett 42" LCD (Sharp Aquos) Full HD, no problem.

Der man kan få etterslep er ved analoge TV sendinger, men det har ingenting med panel å gjøre. Dette er dårlig bildebehandling. Jeg får det på mitt Sharp TV, men driter i det siden jeg sjelden ser på analoge sendinger. På SKY HD er bildet fantastisk, også på BD avspilling med PS3 og ratchet and clank på PS3 ser meeeget bra ut og ingen etterslep.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kenny Bones
    Fruen sier at hun ikke vil vi skal bruke så mye som 12000 på en TV. Kan jo kjøre opp for den prisen! Selv mener jeg at når man først skal kjøpe noe så er det ikke noen vits i å kjøpe noe drit som vi/jeg ikke blir fornøyd med. Spesielt siden jeg selv er utrolig prippen på bildekvalitet.. Og jeg synes 32" er litt lite vil jeg tro. Hva er sjansen for at prisene på en del gode tver faller utover nyåret da? Kommer det ikke nyere modeller etterhvert også?
    Det kommer alltid nye tv'er, men tror ikke det komme så mange "billige" 40" med fullHD framover.
    Skal du ha god tv som er 40"+, må du ut med minst 12.000kr. Er nesten ikke til å unngå. Man kan jo kjøpe noe litt dårligere til billigere penge såklart. Dropper du fullHD får du gode 40" tv'er til under 10.000kr grensen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •