46"-50" LCD på tilbud?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question 46"-50" LCD på tilbud?

Hei.

Høres sikkert ut som et idiotisk spørsmål, men det jeg lurer på er om jeg kan forvente at skjermer på denne størrelsen vil komme på kanontilbud rett over jul. Jeg skal ha meg ny TV og har selvfølgelig lyst på dette i går. Alle anonser jeg har sett i reklameblader, på TV osv. er gjerne av mindre skjermer. Er det bare jeg som ikke følger med eller pleier det ikke å være særlig med rabat på disse?

Samtidig så hadde det jo vært greit med noen anbefalinger av modeller (og hvor de eventuellt selger disse til en anstendig pris). Føler meg forholdsvis oppdatert på annen elektronikk, men på skjermer skorter det litt dessverre. Det jeg vet jeg vil ha er full HD, minst 2 HDMI tilkoblinger og helst (har ikke sett noen når jeg har tittet rundt) 2 scart med mulighet for RGB. Og dette vil jeg ha til rundt 20k. Ikke mye mer ihvertfall....

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe kanontilbud tror jeg ikke kommer , men at prisene synker er vel opplest og vedtatt. Beste tips fra meg er å sjekke Serviceavdelingen .no (SONY) Eller å følge med på Prisfall her på forumet. Men selvfølgelig kommer det tilbud i røkk og napp med begrenset antall osv.som kan være veldig bra :-D

Men hvorfor i all verden skal du ha LCD ?

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FINN torget - NORGES BILLIGSTE 50` PLASMA TV

du har jo denne da.... stort bilde for lite penger...

......uvvist på bildekvalitet men ....

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panelet er jo gammelt, min skjerm er 10. generasjon dette er 5. men skal ikke si det er dårlig :-D Åsså er det ikke full HD da... Men klarer meg godt uten :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Noe kanontilbud tror jeg ikke kommer , men at prisene synker er vel opplest og vedtatt. Beste tips fra meg er å sjekke Serviceavdelingen .no (SONY) Eller å følge med på Prisfall her på forumet. Men selvfølgelig kommer det tilbud i røkk og napp med begrenset antall osv.som kan være veldig bra :-D

Men hvorfor i all verden skal du ha LCD ?
    Var forsåvidt det jeg regnet med. Den som koster 23k nå koster 17k til sommeren og den som koster 23k til sommeren koster 17k rundt jul. Poenget er bare at jeg helst ikke ser samme skjermen som jeg eventuellt kjøper nå til 5k redusert pris om en måned.

Jeg interesert i å bruke skjermen til PC fra tid til annen, i tillegg til film og TV. Etter å ha sett plasmapaneler med PC tilkobling så var ihvertfall saken klar at det var uaktuellt. Kan godt hende enkelte plasmaskjermer takler dette greit nok også, men det jeg har sett er bare trist.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja ja , da har vi delte erfaringer , her går det i PS2 uten problemer . Det blir jo en prioritering uansett, Plasma er uansett å foreterekke på film og TV :-D

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shortone
    Var forsåvidt det jeg regnet med. Den som koster 23k nå koster 17k til sommeren og den som koster 23k til sommeren koster 17k rundt jul. Poenget er bare at jeg helst ikke ser samme skjermen som jeg eventuellt kjøper nå til 5k redusert pris om en måned.
    Den blir helt sikkert billigere til nest jul! En gang må man bare ta fart og hoppe på

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Den blir helt sikkert billigere til nest jul! En gang må man bare ta fart og hoppe på
    Ja, det er ikke sånn at jeg har vegring for å ta steget. Er vel egentlig nesten motsatt. Har lyst som juling til å handle nå og i og med at jeg knapt har sett et tilbud på så store skjermer så anser jeg det vel for å være ganske trygt også. Hadde bare vært jævlig kjedelig om de dumpet prisen på disse skjermene, på samme måte som de gjør med mye annet, om en måned. Da kunne jeg vurdert å vente. Skal ikke vente til 2030 for å kanskje få en brukt skjerm gratis..hehe..

Hvis folk her er enige i at det mest sansynlig ikke kommer et prisras i romjula så holder det for meg. Vil gjerne ha skjerm til jul

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det likevel slik at like sikkert som jula kommer i desember, så kommer det ALLTID tilbud på eletronikk i januar/februar. "Problemet" for mange er at da er lommeboka tilnærmet tom etter jula....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •