Sony X3500 fjernkontroll hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony X3500 fjernkontroll hjelp

Har en nylig innkjøpt X3500 med RM-ED010 fjern kontroll men har problemer med at knapper som "menu" og "tools" ikke fungerer....hadde det en gang tidligere også men gikk bort etter noe "panikk trykking på kontrollen.
    Virker nesten som jeg har vært borti en "lock" knapp eller noe for sensoren på tv blinker når jeg prøver nevnte knapper....må være noe med kontrollen som har gått meg hus forbi.
    Noen andre med sony tver som kan hjelpe her??

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du lysrør i samme rom? En del ir-kommandoer har en tendens til å klikke mongo i rom med lysrør som tøyser på samme frekvens... Men det gjelder kun to knapper sier du?

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Har du lysrør i samme rom? En del ir-kommandoer har en tendens til å klikke mongo i rom med lysrør som tøyser på samme frekvens... Men det gjelder kun to knapper sier du?

DrE
    Ikke noe lysrør av noe slag her.
    Når jeg trykker på knapper som ikke virker så blinker TV knappen på fjernkontrollen.Eller noen av de andre som nevnt under(hvis de er aktivert i stedet)
    "slå av/på tilleggsutstyret" knappen som er linket til BD-DVD-AMP virker heller ikke.
    Tenkte å prøve å stille tv tilbake til fabrikk oppsett men må inn i menyen på tv da også.........
    Er flere enn 2 knapper som ikke virker men Menu og tools er de klart viktigste.....får sett tv,skifte mellom innganger osv men kan glemme alt som har med oppsett og innstillinger å gjøre.

BD-DVD-AMP TV (knapper øverst på fjernkontrollen)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •