Samsung LE-52M87BDX eller Pioneer PDP-5080XA

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE-52M87BDX eller Pioneer PDP-5080XA

Skal kjøpe meg ny tv og har sett litt på disse to. Hvem av disse vil dere anbefale? Eller er det noen andre tver dere vil anbefale?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneeren knuser Samsungen på absolutt alt utenom oppløsning! Så med mindre du har planer om å bruke tven til å drive tekstbehandlig så er Pioneeren overlegen!

Det finnes ingen lcd-tver som er i nærheten av bildekvaliteten pdp-5080 kan trylle frem! Det nærmeste du kommer er tver som Sony`s X3500 serie eller Sharps HD-1 serie (Men disse koster langt mere enn Samsungen du nevner)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers kan jeg nevne Panasonic PZ70/700 eller px70/700/720 evt noen av Samsungs toppmodeller som fine plasmaalternativer til Pioneeren du har sett på

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes ingen lcd-tver som er i nærheten av bildekvaliteten pdp-5080 kan trylle frem! Det nærmeste du kommer er tver som Sony`s X3500 serie eller Sharps HD-1 serie (Men disse koster langt mere enn Samsungen du nevner)
    Det kan nok diskuteres. Jeg har prøvd den nye Loewe Individual Compose 46, og den står ikke langt tilbake for 508. Dessuten har den mange andre meget gode egenskaper. Men prisen er en katastrofe. 50 000 (!), med mindre du får den for innkjøpspris, som er halvparten.....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det kan nok diskuteres. Jeg har prøvd den nye Loewe Individual Compose 46, og den står ikke langt tilbake for 508. Dessuten har den mange andre meget gode egenskaper. Men prisen er en katastrofe. 50 000 (!), med mindre du får den for innkjøpspris, som er halvparten.....
    Nå har jeg ikke testet den aktuelle Loewe skjermen, men har mine tvil på at den er på nivå med Pioneers kuro serie!

Men om innkjøpsprisen er rundt 25000 er ikke den noe særlig dyrere enn Philps, sharp`s og sony`s toppmodeller i innkjøp, og da kan vi ene og alene skylde på detaljistene for de ekstreme prisene på loewe! Ingen andre tver kan selges i markedet med nærmere 50% margin!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke fullHD da. Men er det viktig?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KaRLiBoY
    er ikke fullHD da. Men er det viktig?
    Om du liker å jobbe i excel så er det viktig, på et bilde i bevegelse så er det knapt mulig å se forskjell!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en tur innom elektroworld messa. På standen til avshop var det kino med fullHD. Da jeg og kompisen først kom inn ble vi ikke imponert, men det skulle vise seg at det ble vist 720p. Da det ble skrudd opp var det noe helt annet.
    Mye skarpere og finere bilde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •