Farge-problemer med 32" LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Farge-problemer med 32" LCD

Hei!
    Jeg fikk hentet en LG 32LC52 på postkontoret i går etter å ha bestilt den fra netonnet.no. Når jeg skrudde den på la jeg med en gang merke til at fargene var totalt ødelagte. Det var nesten som om fargene var inverterte (legger ved et bilde da det er litt vanskelig å forklare). Jeg overfører bilde og lyd fra en CD dekoder som det aldri har vært noe problemer med før (har også prøvd Xbox via scart). Jeg prøvde begge scartinngangene uten å se noen forskjell. Fargene på text-tv så derimot ut til å være i orden, men tv-menyene var også påvirket. Bildet er forøvrig ganske kornete også.

Akkurat nå frykter jeg at panelet er ødelagt og at den må sendes tilbake (er jo aldri gøy å få "juleaften" utsatt). Er det noen som har noen tips? Jeg er helt blank og åpen for det meste.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver meg med en liten bump på denne i beste sendetid. Har sendt mail til netonnet.no med en forklaring av problemet samt noen bilder uten å få svar (så langt). Noen som har peiling på hva jeg burde gjøre?

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk svar fra kundeservice etter 3-4 dager (I følge reklamen deres skulle det komme svar samme dag). Skjermen må leveres inn for å gjennomgå en kontroll. Jeg håper på å få en ny skjerm som funker før jul. Teknikkeravdelingen hos netonnet.no mente ikke dette var et normalt problem etter å ha sett bildene. Nå ser jeg fram til 10-15 dager med venting :-(

PS: Tenkte det var greit å oppdatere denne tråden i tilfelle andre kommer i samme situasjon :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en DOA og de fleste butikker har avtaler som gjør at de bare bytter skjermen når feil er konstatert. burde ikke ta så lang tid, bare pass på at de er kjappe med å sende skjerm tilbake før alle gaver som skal sendes tar all kapasitet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •