Problemer med Tatung 37", noen andre?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Tatung 37", noen andre?

Hei

Kjøpte for litt over 2mnd siden en tatung 37" lcd tv. Denne fungerte bra til å begynne med,men over tid så har den begynnt å pipe høyfrekvent. Har hatt den på reprasjon hos Anovo stort sett så lenge jeg har hatt den. Fikk den tilbake idag etter 2.gangs reprasjon og den piper fortsatt. Begynner nå å bli lei hele tv'en. Må vel sende den inn nok engang på rep for å få reklamert den.

De byttet hele båndbordet første gangen, nå sist byttet de psu. Må nesten være panelet det er noe feil med da.

Har man noen utvei som forbruker i en sak som dette? Er kjedelig å bruke masse penger på en ting man ikke får brukt.

Akkuratt nå står tv'en her uten strøm tilkoblet da den piper med strøm koblet til, piper ikke så lenge tv'en står på.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik er min også. Hører en svak men for såvidt irriterende pipelyd når TV står i standby. Slår man den på så vips er lyden borte.

Hørte du lyden lenge og steg den i volum eller har støyen vært på samme nivå hele tiden? Jeg kan leve med min nå, men om det er fare for at støyen øker så må jeg nok igangsette prosessen med feilsøking/reparasjon jeg også.

Beklager, men jeg kan ikke annet enn å bekrefte at min har lignende symptomer. Fint om du poster igjen her ettersom saken utvikler seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pipelyden er ganske konstant, men ettersom jeg har tv'en på samme rom jeg sover i,så er pipe lyden helt utholdelig :/ Så blir telefon til utsalgssted i morgen, så får se hva som hender da.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Tatung 37" også, og jeg blir helt forbanna sprø av den pipelyden. Jeg skal selge min nå, og kjøpe ny veldig snart! Orker ikke mer av den tv'en lenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver å få liv i denne igjen. MiRaCL: Fikk Anovo løst problemet til slutt?

Jeg er nyskjerrig, for om jeg sender inn min TV blir vi uten TV i 7-14 dager og da bør det være bra etterpå. Hvis ikke vil nok min høygravide, TV-avhengige kone bli temmelig sur.

Newcomer Skyhawk sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også denne pipelyden på min Tatung 37''. Kommer neppe til å gjøre noe med den, siden den ikke gjør meg noe siden jeg allerede har øresus og overdøver TVen:razz:

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere vært i kontakt med produsent represetanten til Tatung. Han er registrert på AVforum og har vært svært hjelpsom i slike saker tidligere da det har vært ymse feil...

http://avforum.no/forum/members/tatung.html

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

:evil: ops: :cry: Selv ville jeg aldrig handlet dette apparatet Tatung bare merket sier at her kan bli trøbbel.Mitt tips og råd ,gå for evt
    Samsung Pioneer Sony Philips Panasonic,sjelden trøbbel med disse stormerkene etter min erfaring.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den høgfrekvente lyden var noe jeg også hadde på Tatungen jeg kjøpte. Itillegg til missnøye med bildekvalitet osv, så sendte jeg denne tilbake innen få dager.
    Det er billig tv, men tror det er verdt å legge et par tusen ekstra når man skal kjøpe ny tv. Da får man som regel god kvalitet ved å velge de kjente merkene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •