Forslag til 50"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer greipfrukt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til 50"

Heisann godfolk!

Er inne i en spareperiode, skal anskaffe meg plasma etter jul, i februar eller mars. Har funnet at jeg vil ha en 50" for det vil passe best på flere måter.
    Har sett på denne : Komplett.no - Panasonic 50" Plasma-TV TH-50PZ700E 1920x1080p, 3xHDMI, Full HD

Ønsker full HD.

Er det noen som sitter på erfaring eller vet om skjermer som tilsvarer den jeg linket til? Ønsker flere alternativ, også gjerne i pris. Men pris kommer som andre prioritet, ønsker først og fremst kvalitet.

Håper på litt respons fra dere

Mvh Magnus

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer PDP-LX508D får jo mye skryt for godt og naturlig bilde. Og den ser bra ut på veggen. Ihvertfall på min vegg :-)

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ikke i tvil

Sitat Opprinnelig postet av rsin
    Pioneer PDP-LX508D får jo mye skryt for godt og naturlig bilde. Og den ser bra ut på veggen. Ihvertfall på min vegg :-)
    Jeg ville uten tvil satset pengene mine på en 50" Plasma full HD.
    Der er det jo Pioneer som kanskje er en ukronet bildekonge, men Panasonic som du nevner er jo kjent for å gi mye skjerm for pengene også i forrhold til pioneer.

Tror du må opp i 50,000,- eller noe deromkring for å få 50"eren fra pioneer :Pioneer PDP-LX5080D 50" Full-HD (1080p) | Plasmaskjermer | TV/Projektor | Hi-Fi Center Kjeden
    Kan godt hende du får den billigere enn som så om du hører litt rundt, kanskje slå på tråden til Stereofil - Butikken for stereo og hjemmekinoelskere i Grensen 9! de er flinke på service og gir gode tilbud.

Det kommer uansett ned på hvor mye du prioriterer bildekvalitet har du muligheten så gå for Pioneer, tørr ikke tippe på hva de kan selges for, men noe tilbud må de jo kunne ha.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •