Panasonic 42PZ70 vs Pioneer 4280

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic 42PZ70 vs Pioneer 4280

Sitter her og begynner å bli lei av å vente på min 42PV70, så sjekker ut andre alternativer..:-D

Så jeg har sett meg ut disse to, PZ70 og 4280 fra hhv. Panasonic og Pioneer. Men hvilken av disse skjermene vil være best til blu-ray?:-?

Ove

Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alternativt kan du finne en leverandør som leverer varene, Elprice får inn ny last med PV70 denne uken, billigere alternativ uansett sett opp mot PZ og Pioneer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er klar over at det finnes steder som får den raskere inn på lager, til en litt høyere pris, men da blir også avstanden til de dyrere modellene mindre, så det er et lite dilemma...:/

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

angående valg

ville absolutt velge pioneer... bare å søke, pioneeren har visse ting i tv sitt som panasonicen ikke har... selvfølgelig ikke alle som er så opphengt i d, men viss pris ikke spiller noen trille, så gå for pioneer

Newcomer dagkr sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stone cold
    ville absolutt velge pioneer... bare å søke, pioneeren har visse ting i tv sitt som panasonicen ikke har... selvfølgelig ikke alle som er så opphengt i d, men viss pris ikke spiller noen trille, så gå for pioneer
    Ja lurer veldig på hva dette er som gjør at de kan ta nesten dobbelt pris.

Kjøp den du føler gir deg best bilde for penga, man får ett par filmer for 10.000 (som vel er mellomlegget) mellom Pioneer og Panasonic i dag?

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg sett både PZ70 og 4280 ved siden av hverandre, men regner med pioneeren er hakket vassere, men den koster også 5-6000,- mer

Jeg valgte PZ70 siden den er rimeligere og har 1080p, som er kjekkere sammen med PC.
    Bare til DVD/BD/HD DVD på 3m avstand regner jeg med at oppløsningen ikke har den store betydningen.

Kjøp det lommeboka tåler, Pioneer om du vil ha det heftigste, Panasonic om du vil ha er svært godt produkt til halve prisen. Ditt valg

Kan uansett anbefale PZ70 på det varmeste, beste bildet jeg har sett til 15.000kr!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •