Limited Label Beluga 37" Full HD til 6995.- ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Limited Label Beluga 37" Full HD til 6995.- ???

Har de siste par ukene gått med planer om å oppgradere PC skjermen på "spillpc`en", har i dag en Dell 24" som er gode greier, men etter 3 år så er det på tide med noe større.

Har sikla på en Samsung 30", men så har jeg mer og mer tenkt på å få meg en Full HD TV til dette bruket.

Idag (1 time siden) så var jeg på Siba, og der holdt jeg på å gå i bakken, de hadde "Limited Label, Beluga" 37" Full HD med VGA og 2 HDMI innganger, til 6995.-

Nå brenner pengene alvorlig i lomma, men da jeg aldri har hørt om Limited Label, så spør jeg dere, o`altvitende, er det noen som kjenner til dette merker, og evt. vet om noen tester/reviews eller liknende?
    Eneste jeg har funnet via google er linker til Siba, i norge og sverige.

Det er slik jeg ser det norges billigste 37" Full HD, en eller annen bakdel må det vel være, eller.....?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Garantert en Kina-TV... Som spill-skjerm kan den imidlertid fungere relativt greit allikevel, men regn med ujevn bakbelysning og dårlige skyggedetaljer. Det har faktisk en del å si for spill. På den positive siden har du ekstrem skarphet og detaljrikdom ellers grunnet oppløsningen. Du har jo uansett angrerett da, test den på et par spill du har liggende så vet du jo kjapt om det er verdt å beholde.

Som TV spørs det om den holder, 1080P krever mye prosessering og skalering, noe det spørs om de har klart å få til dette til denne prisen. Nå er jo uansett ikke det veldig relevant for din del...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    limited label er sibas eget varemerke. som lygren sier, prøv den. det er en kina-tv, med de bakdeler der har, men prisen er hvertfall helt ok...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sett litt på beluga 42" 1080p til 10.000kr.

muligens det er oppgraderingssyken, men er det verd å oppgradere fra en 720P 40" (myrica)

Brukes mot blu-ray og litt spill (ps3) samt laptop 1360x768 (1:1 dvi)

spm er om beluga leverer bedre bilde i 1080p enn myrica ved 1080i.

Vanskelig å sammenligne mot noen

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror at uavhengig av ytelse eller pris så kunne jeg aldri hatt en tv nevnt opp etter en type kaviar!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm, angående kaviar er vel det alt etter hvilken fisk. Beluga kommer vel fra stør.

Uansett, er lite info på denne tven. Siden det er sibas eget navn klistret på, er det vanskelig å sammenligne om den er bedre enn myrica 720p ved blu-ray.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Jeg handlet meg en slik i går, som Lygren sa, så har jeg jo angrerett.
    Akkurat det var jeg nøye på å få bekreftet i butikken også.

Status?

Dritfornøyd etter et døgns bruk. :-)

Det var enkelt å komme i gang med bruken, jeg handlet i samme slengen en DVI - HDMI kabel, og det fungerer helt utmerket.

Det var noe overscan, men da jeg har nyeste driverne til Nvidia grafikkortet så var det null problem å justere.

Brukte vel ca 15-20 minutter på å endre div. instillinger og fonter, så var alt i boks.
    Sitter og skriver i dette øyeblikk på denne :-D

Greit at den funker til "kontorbruk" men til spill, som var hovedformålet så er den ikke mindre enn fantastisk, umulig å ikke glise som en idiot når du fyrer opp spill på denne.
    Forresten akkurat det "Idiot" utrykket har jeg merkelig nok hørt litt siste døgnet av dama, men det får heller våge seg, hun arva tross alt 24" skjermen jeg hadde fra før.

Jeg har overhode ingenting å klage på så langt, utrolig lyssterk, har justert kraftig ned for å slippe å bruke solbriller/sveisemaske. (Sitter 40Cm fra denne 37" skjermen)
    Flott kontrast, og klare farver.
    Null etterslep registrert så langt under spill, men som sagt, er jo kun et døgn siden jeg handlet den.

Knipset et par bilder, ikke fantastisk kvalitet på dem akkurat.(Mobilkamera)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    damn...heftig pc-skjerm ja

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også kjøpt en Limited Label Beluga 42" FUll HD fra Siba og er veldig fornøyd med kjøpet. :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •