Trenger anbefaling til 26" LCD 720p/1080i

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Trenger anbefaling til 26" LCD 720p/1080i

Hei,

Jeg er på utkikk etter en LCD tv til kjøkkenet. Jeg skal koble på en Xbox360 og bruke den som extender mot en media pc, for å streame tv trådløst og se på film ut på kjøkkenet over komponent/HDMI. I utgangspunktet så ønsker jeg ikke noe større enn en 26" LCD tv med da støtte for 720p/1080i (1080p på en så liten skjerm blir vel "overkill", ikke at jeg vet om det finnes engang).

Jeg har lett litt på nett og ser at det er svært mange 26" som er priset likt med 32", alikevel føler jeg at en 32" blir for stort på kjøkkenet. Prisnivået jeg har lagt meg på er 3500 - 5000 kr.
    Jeg ønsker meg en tv som er godt egnet til tv/film samt noe spilling, minimalt med etterslep og klare flotte farger er et must.

Jeg ser at Samsung og JVC begge har 26" modeller som ligger og vaker rundt 5000 - 6000 kr. Tatung har også en 26", men den er det bildemessig litt blandede opplevelser med såvidt jeg har lest i tester.

Håper noen kan anbefale og peke ut den definitive 26" som jeg bare må gå for.

PS!
    Lønner det seg kanskje betraktelig å vente med tv-kjøp til januar i påvente av evt. dumpingpriser, eller er det like greit å slå til på et godt "juletilbud" ?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her var det ikke mange tips å få nei, jeg trodde ellers dette var forumet for denslags.
    Nuvel, får ta meg en tur til elkjøp e.l. og klinke til på første og beste 26" jeg får øye på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •