Sony, Samsung eller Philips. Innspill ønskes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony, Samsung eller Philips. Innspill ønskes

Hei

Skal kjøpe meg nytt TV i størrelsen 46-47". Har nå prøvd en LG 47" og en Sharp 46" fra Elkjøp. Disse har ikke imponert meg veldig. Spesielt dårlige på vanlig TV fra parabol.

Vurderer nå Sony 46X3550, Samsung LE46F86B og Philips 47PFL9732D/10.
    Noen som har noen erfaringer med disse? Sistnevnte kommer veldig bra ut i flere tester ser jeg men jeg ser flere som klager på Philips sin kvalitet. Er dette noe som henger igjen fra gammelt av eller er de dårlig "holdbarhet" på Philips?

TVen skal brukes til primær til TV, Film og PC.

Setter stor pris på tilbakemeldinger som kan hjelpe meg i å ta et godt valg.

Dersom noen av dere har andre TVer dere vil anbefale så tar jeg imot alle anbefalinger.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Philips - Helt rått!

Jeg har hatt Philips 47 PFL9732 i et par uker nå og dette er en råbra TV!

Knall farger og et veldig bra sortnivå med mange detaljer

Det irriterende etterslepet på værkartpanoreringer på NRK som mange irriterer seg over på LCD skjermer er helt borte!

Ambilight er mere enn en gimmick, jeg har prøvd å slå den av noen ganger, men den kommer fort på igjen da jeg synes det er mere behagelig å se på TV med denne på.

Uten at det kanskje betyr så mye, så er fjernkontrollem særdeles stilig (eksklusiv), og behagelig å bruke.

De nyeste modellene skal være kvitt feilene som mange av de eldre modellene var plaget med (men dette vil jo kun tiden vise).

Du gjør ikke mye galt om du kjøper denne. Tvert i mot - du kommer til å bli kjempefornøyd.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Erfaring med PHILIPS

Jeg har hatt en 37" PHILIPS lcd i to og et halvt år nå uten noen problemer. Stort sett fornøyd selv om jeg har litt etterslep.....bildebehandlingen er jo nå forbedret så jeg forventer at den ikke blir noe problem. Liker veldig godt ambilight så den har ikke en gang vært slått av.
    Jeg ser mye på film så det er nå blitt størrelsen som gjør at jeg skal kjøpe meg en ny en. For meg har det egentlig ikke hvert noe spørsmål om noe annet merke, men heller hvor stor. Har sett en del på Philips 47PFL9732D/10 og Philips 52PFL7762D...Eller kanskje en AUREA dersom den kommer i stor nokk størrelse...:shock:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henger meg på litt her...

En kompis var innom en Expert butikk hvor det var utstilt alle merker. Pioneer, Samsung, Sony osv... Selgeren anbefalte helt klart en Phillips, og det var faktisk den som så best ut i butikken. Er virkelig Phillips av de beste eller var det triksing med signal eller innstillinger?

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Osko
    Henger meg på litt her...

En kompis var innom en Expert butikk hvor det var utstilt alle merker. Pioneer, Samsung, Sony osv... Selgeren anbefalte helt klart en Phillips, og det var faktisk den som så best ut i butikken. Er virkelig Phillips av de beste eller var det triksing med signal eller innstillinger?
    Sony er vel kjent for å være best..
    dei som vinner tester og...
    phillips bruker samme type lcd panel som lg som ikkje er kjent for god innsynsvinkel eller sort nivå som panelene til samsung og sony bruker.

Newcomer MrTerry sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Sony Center på Karl Johan i går, tittet på KDL40W4000 og KDL40X3500, men ble langt fra imponert over noen av dem... Syntes bildet var blast, sort-nivået dårlig og mye hakking. Har tittet litt på Samsung LE46M87BDX og Sony KDL46W3000 i en Expert-butikk, disse så derimot veeeeldig lekre ut...

Skal nok se på Philips 47PFL9732D/10 i helga tror jeg, tydeligvis mange som er fornøyd med den...

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av jhl33
    Hei

Skal kjøpe meg nytt TV i størrelsen 46-47". Har nå prøvd en LG 47" og en Sharp 46" fra Elkjøp. Disse har ikke imponert meg veldig. Spesielt dårlige på vanlig TV fra parabol.

Vurderer nå Sony 46X3550, Samsung LE46F86B og Philips 47PFL9732D/10.
    Noen som har noen erfaringer med disse? Sistnevnte kommer veldig bra ut i flere tester ser jeg men jeg ser flere som klager på Philips sin kvalitet. Er dette noe som henger igjen fra gammelt av eller er de dårlig "holdbarhet" på Philips?

TVen skal brukes til primær til TV, Film og PC.

Setter stor pris på tilbakemeldinger som kan hjelpe meg i å ta et godt valg.

Dersom noen av dere har andre TVer dere vil anbefale så tar jeg imot alle anbefalinger.
    Hei på deg ,det jeg kan fortelle deg av erfaring er følgende fakta!
    1 Har hatt samsung, et par stk hd ready og dette er et meget bra apparat.
    2Har hatt panasonic apparat plasma hd ready også meget fornøyd
    3Har nå philips lcd full hd og dette er bare helt nyyydelig,leverer topp bilde i beste kvalitet.Toppers nå med fotball em i full hd. "Jeg jobber som kinomakinist og er meget kresen!!"
    Good Luck

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og Panasonic står ikke på listen fordi?

Ville vurdert en 46PZ85, er vel hevet over enhver tvil om at det er en bra TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tror kanskje gutten har tatt et valg....

Er vel en liten stund siden han la inn innlegget.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •