Sharp LC46X20 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 53 av 53

Tråd: Sharp LC46X20

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kennethhansen
    Jeg kjøpte X20 tv'en direkte fra Sharp via noen som hadde litt kontakter. En kompis har også observert den på elkjøp. Har også sett at den ikke har kommet på nettsidene til sharp.no enda, men de er kanskje bare treige med å oppdatere.

Kan ikke forstå at garantier ikke er på lik linje med alle andre steder hvis du kjøper hos netshop som hos elkjøp. De og sharp må jo forholde seg til norsk lov som alle andre.
    Jeg har også sagt dette, har ikke nektet for det. Det jeg sier er at netshop nødvendigvis vil gjøre mere for å ikke ta imot noe som er i gråsonen til at man kan klage vs. en annen leverandør som har importert den fra leverandør i norge som de butikken igjen har bedre avtaler med pga norske lover.

Netshop på sin side har importør i utlandet og får ikke igjen en krone om de skulle få noe i gråsonen til garanti/reklamasjon, derfor vil de sannsynligvis derfor være strengere på garanti og slikt hvis et produkt befinner seg i gråsonen.

Jeg jobber selv med reklamasjoner på jobb og i noen tilfeller er det soleklart at kunden er skyldig i at produktet har fått skade e.l. men pga goodwill så hjelper jeg kunden med skaden kostnadsfritt og pusher på leverandør, lyver litt og får reklamasjon/kreditt på varen.

Netshop vil ikke kunne pushe på noen etter 1-2 år for da er det ingen å få reklamasjon hos, de må ta kostnaden selv. Euronics på den annen side har regler som sier at sharp må ta på seg ansvaret. Men så klart, har skaden skjedd uforskyldt må jo netshop ta på seg den kostnaden.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å live opp en "gammel" tråd litt, for å nevne banding med HDMI så ser ikke jeg dette. Men det jeg kan se jeg horisontale striper som oppleves som digitale striper på HDMI! MEN, for å nevne en ting dette ses kun på nær avstand og man kan fjerne mye ved å sette "skarphet" i null i menyen, uten av det nevneverdig går ut over kvaliteten på bildet. Ser man på 1080i-tv så er ikke dette et tema. Jeg har kun en hd-kanal og det er SVT sin, men der er TVen nesten på grensen til hva jeg synes er perverst

Sharp har nydelige menyer, et godt og behagelig bilde, bra på TV, meget bra på DVD og heilt knall på HD
    Måtte ut med 17k hos Elkøp (av diverse grunner), hadde 37" til Samsung fra M86 serien, unnskyld uttrykket, men den er søppel i forhold. Mye støy og "ubekvemme rare bilder", tungvin å bruke spesielt hva det å bytte innganger angår!

Jeg er KJEMPENØGD med min Sharp

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Refleksjoner?

Funderer på å bytte PX80 Panasonic til LC-46X20E pga problemer med refleksjoner fra lys i min stue. Er det noe problemer med refleksjoner på LC-46X20E?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ingen problemer med gjennskinn i denne da dette er en LCD som ikke bruker noen form for kontrast-panel (se Samsung M86/87). Vil derfor ikke være noe problem å bruke denne hjemme hos deg om du har litt lys inn. Bildet på SD signal er ikke like bra som på PX80, men du slipper i det minste å speile deg i TVen

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gjennskinn

Takk for svar, da prøver jeg å bytte. Håper ikke bildet på SD blir mye dårligere..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilde på SD er nok fremdeles en av de store fordelene med plasma ja, sammen med fotball og bedre sortnivå. Men sharpen er helt klart ikke noe dårlig valg om man først skal velge en LCD uten kontrastpanel.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan
    Ser at dere snakker om sharpx20s her, men er det noen som har noe erfaring med sharp xl2s?
    Ser at yatack har denne både i 46 og 52 og den ser jo lekker ut på bildene ihvertfall, jeg vurderer veldig 52 tommern.
    Ingen av disse er omtalt på sida til sharp.no og det synes jeg er noe merkelig... kanskje noen må sende de en mail og si ifra at de har fått seg noen nye modeller..... Sharp Ny toppmodell! 52" Full HD LCD TV med 100Hz og 4ms responstid prisoversikt og produktinfo

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis modellen ikke er oppført hos sharp.no kan det være at den du linket til er paralellimport, se på sharp.uk elns.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yatack kjøper fra Sharp Norge!

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min modell er heller ikke oppført hos Sharp.no, men Elkjøp handler fra Sharp Norge.
    Du finner igjen modellene på katalogen som er nedlastbar i pdf-format

Det jeg synes er merkelig er hvorfor det ikke er fler som har denne? Jeg synes det er en glimrende TV
    Det jeg har tilgode å finne ut er om den har en DVB-T tuner med MPEG-4!?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har koblet til en ny bærbar fujitsu simens amilo med hdmi utgang til tv'en og lurer på hvordan jeg skal få best mulig oppløsning på tv'en.

Hvis jeg setter pc'en til å utvide desktopen til tv'en så kan jeg stille oppløsningen på tv'en uavhengig av pc skjermen. Hvis jeg setter oppløsningen på tv'en til 1920x1080 60hz, og velger dot by dot skjermvisning på tv'en så blir bilde bare midt på skjermen. Jeg ville jo trodd at skjermen skulle bli fylt helt opp da. Hvis jeg setter den til 1366x768 og normal så fylles skjermen opp og bilder er ganske bra.

MEN jeg har jo full hd skjerm, og jeg synes jo at det burde være 1920x1080 fra pc'en. Noen som har noen erfaringer her?

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne koster 12.995,- på oslo hifi center
    Oslo- Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - LCD TV index

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hairball
    denne koster 12.995,- på oslo hifi center
    Oslo- Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - LCD TV index
    For 32 tommer'en ja... 46 tommer'en koster 19.995.- Finner den billigere en det andre steder.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •