Problemer med Panasonic TH-50PZ700

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Panasonic TH-50PZ700

Hei!
    Fikk nettopp min TH-50PZ700E i hus, men jeg har støtt på 2 problemer. Problem 1. Jeg får ikke bilde fra xbox360 over komponent, uansett om jeg setter hdtv settings på xbox ned til 480p. Bildet er bare svart, men jeg hører lyden fra dashboard når jeg navigerer i blinde. noen som vet hva som er galt? problem 2: hvis jeg setter 1920x1080 på pc, koblet til med hdmi så blir bildet for stort for skjermen mangler ca 3 cm på hver side og ca 2 cm i topp og bunn. men hvis jeg setter til 1920x1080 optimelisert (1725x990) som er ett valg på skjermkortet så passer bildet men er i 25hz interlaced. noe som gir ett forferdelig flimmer i bildet. hjelp meg er dere snille :-) har forsøkt fra to forskjellige pc'er og på hdmi port 2 og 3. samme resultat på begge pc'er. ene pc har nvidia skjermkort, og andre pc har ati x800. takk for svar.

ps. noen som vet hvordan man kommer inn i service menyen til pz700?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dittdattdott
    Hei!
    Fikk nettopp min TH-50PZ700E i hus, men jeg har støtt på 2 problemer. Problem 1. Jeg får ikke bilde fra xbox360 over komponent, uansett om jeg setter hdtv settings på xbox ned til 480p. Bildet er bare svart, men jeg hører lyden fra dashboard når jeg navigerer i blinde. noen som vet hva som er galt? problem 2: hvis jeg setter 1920x1080 på pc, koblet til med hdmi så blir bildet for stort for skjermen mangler ca 3 cm på hver side og ca 2 cm i topp og bunn. men hvis jeg setter til 1920x1080 optimelisert (1725x990) som er ett valg på skjermkortet så passer bildet men er i 25hz interlaced. noe som gir ett forferdelig flimmer i bildet. hjelp meg er dere snille :-) har forsøkt fra to forskjellige pc'er og på hdmi port 2 og 3. samme resultat på begge pc'er. ene pc har nvidia skjermkort, og andre pc har ati x800. takk for svar.

ps. noen som vet hvordan man kommer inn i service menyen til pz700?
    For å få 1:1 ved 1920x1080 oppløsning gjelder det å sette tven i 16x9 modus for så å velge "overscan off".

Har du prøvd det?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp , det fant jeg ut av i går kveld. Så nå er pc bildet ok, men får fortsatt ikke bilde fra komponent med xbox360

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp , det fant jeg ut av i går kveld. Så nå er pc bildet ok, men får fortsatt ikke bilde fra komponent med xbox360
    Sikkert et dumt spørsmål - men du har slått over "bryteren" på kontakten bak på xboxen til "hdtv"??
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja den fungerte fint med 720p mot en annen panasonic skjerm jeg testet dagen før. kan jo seff sjekke om det har skjedd noe med knappen da men tviler på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kremt, var en liten feil av meg selv som førte til denne feilen, det var mørkt bak tv'en og jeg puttet blå komponent i grønn inngang. ops:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kremt, var en liten feil av meg selv som førte til denne feilen, det var mørkt bak tv'en og jeg puttet blå komponent i grønn inngang. ops:
    hehe ofte er det enkleste riktig løsning8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •