Toshiba 37X3030DG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 37X3030DG

Heisan,

siden det virker som Stretto ikke har sjanse i havet til å få levert Panasonic 37 pV70 jeg har bestilt vurdere jeg å heve kjøpet og gå for denne istedet. Får den til rett under 10 store nå, men jeg vet lite om LCD siden jeg har fokusert på plasma istedet.

Noen som har kjennskap til denne TV'en?

jeg kommer til å bruke den til DVD film og se tv via canal digital. Virker jo litt spennende med full HD da jeg sikkert kommer til å anskaffe Blu Ray/ HD DVD bare de klarer å bli enige en gang.

Nå er det vel ikke all verdens poeng med Full HD på en såpass liten skjerm, men til den prisen virker det jo greit, eller?

Sitter ca 3 meter fra TV til vanlig, men ungene har en tendens til å se TV fra ca 0,5 meters avstand....

Denne TV'en fikk jo forrykende omtale i Lyd og Bilde i september, så jeg er i villrede her.

Skal jeg vente på Panasonic'en eller gå for denne? Er det andre LCD modeller jeg bør vurdere istedet?

Setter stor pris på alle svar :-D

mvh
    Thomas

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet ikke om dette er til hjelp, men deal.no skriver:

37X3000PG er samme modell som 37X3030DG, men den er beregnet for det norske markedet. X3030 har digital mottaker som ikke kan brukes i norge da vi får Mpeg4 format.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •