Hitachi plasma 42" - Fargen på bildet henger litt etter?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hitachi plasma 42" - Fargen på bildet henger litt etter?

Jeg kjøpte en ny hitachi plasma 42" for ca 1,5 mnd siden.... Jeg lurer på hvorfor jeg føler stadig fargen på bildet "henger" litt etter når det skjer raske bevegelser? Er på en måte som om bildet ikke er skarpt nok? Er det noen innstillinger som må endrest? oppløsingen er 1024:1080... Noen som har et svar til meg?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å slå av alle bildeforbedringsfunksjoner, "noise reduction" osv.....
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hitachi plasma

Sitat Opprinnelig postet av Bt1
    Jeg kjøpte en ny hitachi plasma 42" for ca 1,5 mnd siden.... Jeg lurer på hvorfor jeg føler stadig fargen på bildet "henger" litt etter når det skjer raske bevegelser? Er på en måte som om bildet ikke er skarpt nok? Er det noen innstillinger som må endrest? oppløsingen er 1024:1080... Noen som har et svar til meg?
    Jeg kjøpte også en p42h01e og føler også at fargene ikke henger helt med, har kjøpt meg kalibreringsdvd men fikk ikke bortjustert dette.
    Syns også den støyer mye, er en slags konstant "strøm"lyd som jeg mener ikke skal være dær men har hørt samme lyden på kuro fra piooner dog ikke like høy, har slått meg til ro med at det er slik å kjøpe budsjett plasma..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •