Anbefaling av 32". - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kjelli
    Folkens, jeg trenger hjelp. Jeg ser at det er en skjerm som heter Samsung LE32M87BD og en som heter det samme bare med x i slutten (LE32M87BDX). hva er forskjellen på disse? BDX har 100Hz, men har den uten X dette og? Noen som vet?

Mvh
    Kjelli

oppdatert. jeg ser at jeg blingser. Den ene heter 32M87BDX og den andre heter 32R87BD. hvordan skal en kunne orientere seg i denne jungelen.
    Det er lett å bli forelsket i Samsung når du ser den i butikken. Den ser ut til å ha sterkere farger og mer kontrast. Når du sjekker den i stua di så vil dette fort forandre seg, da blir det fort litt, mye, veldig glossy. 32M87 er ikke særlig bra på vanlige tv sendinger, den lener nok heller mot det litt dårlige. Jeg måtte også kjøre dvd via komponent for med hdmi ble slepet så tydelig at jeg faktisk fikk litt vondt i øynene.

Skal du ha en god allround lcd så burde du heller gå for Sony KDL D3000...

Når det gjelder BDX og BD så har vel det noe med hvilken fabrikk som har laget skjermen, men dette er jeg ikke helt sikker på. Selv hadde jeg en BD87...

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, hadde mer eller mindre avskrevet Sonyen da det virket ikke så sprekt etter det som var skrevet. denne skal kun brukes på SD kilder som nevnt.

Men jeg tar meg gjerne en tur til og ser om denne Sonyen kan oppdrives i en butikk i nærheten. Ser det er 3K prisforskjell mellom D3000 og S3000, er det verdt det? (Kun tv, ikke koble til PC, ingen HD kilder, såvidt en DVD iblandt er bruksmønster).
    Skal kikke på disse i dag.

Kjell

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i følge samsung er bd variantene parallel importert utenom samsung nordic.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelli
    Ok, hadde mer eller mindre avskrevet Sonyen da det virket ikke så sprekt etter det som var skrevet. denne skal kun brukes på SD kilder som nevnt.

Men jeg tar meg gjerne en tur til og ser om denne Sonyen kan oppdrives i en butikk i nærheten. Ser det er 3K prisforskjell mellom D3000 og S3000, er det verdt det? (Kun tv, ikke koble til PC, ingen HD kilder, såvidt en DVD iblandt er bruksmønster).
    Skal kikke på disse i dag.

Kjell
    Så vidt jeg vet så har ikke s3000 100hz. Den har heller ikke innebygd digital tuner, men det trenger du heller ikke. Til vanlige tv signaler så er KDL langt foran Samsung. I butikken så virker den litt blek. Dette er fordi Sony prøver å nærme seg naturlige farger mens Samsung prøver å lage sitt eget utrykk. Hvis du skal ha Samsung så bør du nok velge M87 37" eller 42". 32 er rett og slett for treg.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk tak i KDL-32D3000 på pcutstyr.no for 5700,-.

Mulig den var feilpriset for dagen etterpå så kostet den nærmere 10.000,-

Er strålende fornøyd med denne. Kan anbefales.

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at Toshiba REGZA 32C3500P er ganske billig for tiden. Vurderer denne sterkt i skrivende stund, da jeg er lei av å se PL på frimerket mitt. Kunne denne vært noe? Koster 5869 kr på Amentio. Frakt kommer på 125 kr. Koster jo opptil nesten 7500 kr andre steder.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var og kikket på Sony D3000 i dag, og sammenliknet denne med bla samsung skjermen. Og det var en enorm forskjell på fargene. Fargene på Sonyen var MYE mer naturlige. Når jeg så etter det så var det virkelig påtakelig forskjell. Jeg fikk stille på skjermene som jeg ville.

Det blir garantert en sony D3000 skjerm. null tvil lenger så i morgen handles det. Som nevnt så virket sonyen mer blek, men etter å ha sett 10 min på den så såg jeg godt hvorfor den er skjermen som skal handles. En kan virkelig bli "lurt" i butikken.

Tusen takk for all hjelp folkens, dette var storartet.

Kjelli

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint at du fikk bestemt deg.

Jeg er iallefall storfornøyd med S3000. Ikke helt sikker på hva D3000 gir mer for pengene annet enn 100Hz, men jeg bryr meg ikke så mye heller.

Etter å ha stilt litt på tven er den perfekt til pc, veldig bra til 360, og god nok til tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang. Sony forhandlere i Stavanger, har du sjekket ut Satelitt1 på Løkkeveien? Denne butikken er i ferd med å bli Sony Senter. De sier dessuten at de er billigere enn alle andre i Stavanger/Sandnes området. Verd å stikke innom!

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For info så ble skjermen satt på plass hos svigers i går og de er strålende fornøyd.
    Farger og bilde sammen med rikstv ser meget bra ut.

Kjelli

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •