Hei

har fått mulighet for å kjøpe en brukt (tilnærmet ny) Hitachi plasma TV til 10.000 kr. Ser at Panasonic sin "folkeplasma" kan hentes i div. butikker i Oslo for 12.000 kr.

Jeg vil bruke HDMI via PS3 og komponent via Xbox 360. Jeg skal se TV (kjekt at den kan brukes videre når vi får HD-sendinger her...), spille (ikke så viktig mtp bildekvalitet for det meste av TVer leverer sylskarpt bilde i 720p oppløsning på TV spill etter min erfaring, selv om det kan gjøre en forskjell på spill i mørke omgivelser) og det viktigste er best bildekvalitet på HD-film! Var ikke så imponert over min Tatung og på min neste TV vil jeg ha best mulig HD-film (både HD-DVD og Bluray) bilde!

Jeg vil ikke kjøpe fra nettbutikk pga det er stress å sende TV til reperasjon ved evt. feil (nok historier om folk som får feil i flat-TVene, inkl. egne erfaringer) og jeg har kløen på å bytte ut min Tatung 32" snarest... Helst innen utgangen av i dag...

10.000 kr. for Hitachien som ligger på 14000 kr. i billigste nettbutikk av en kompis
eller
12.000 kr. for "folkeplasmaen" og et mindre ******* for å finne en butikk som faktisk HAR den på lager?

Takk...!