Bang & Olufsen kommer nu med Full HD TV - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 185
    Newcomer Peter Pan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Man har jo lov til at have sin mening om det, men jeg
    syntes at Bang & Olufsens produkter stadigt er flotte.

God weekend

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peter Pan
    Hej Beemer

Dem der allerede har købt en Beo5 fjernbetjening, mener at den er verdens bedste.

Vedlegg 29663Betrakter da den til høyre som en kurositet Kjøpt på 90 tallet en gang husker ikke helt Du må henge opp klokka Vedlegg 29662

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Beolink 7000 Fjernbetjening

Ja det er virkelig en fin fjernbetjening Beemer.

Beolink 7000 Fjernbetjening, med RDS funktion, og 2 vejs kommunikation.

Se her en lille film om den: YouTube - BeoLink 7000

Her findes omtale og årgang.

Beolink 7000

Mvh. Peter Pan

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tven er klart verd prisen for den som har råd,her er alle komponenter av høyeste kvalitet,samme som rolls royce er for biler,desverre får jeg aldri råd til en slik tv.Vi må nok klare oss med asiatiske produkter som har fått brukbar kvalitet de siste årene.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    93000? Verden vil bedras...

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette syns jeg er så upassende at jeg mener du burde fått en advarsel

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Beemer. Dette er en fornærmelse mot Peter Pan, som er en entusiast i ordets rette betydning! Folk som kjøper B&O, kjøper det fordi de har lyst på produktene, ikke nødvendigvis fordi de er ute etter den feiteste lyden/bildet.

Hvis du ikke har noe bedre å si, så hold kjeft.

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor er moderatorene
    Når sånne uforskammete uttalelser fra Filmmikser får stå.
    Uten en advarsel.
    Må mildest talt si jeg er nermest sjokkert over at ingen av sjefene reagerer Det er jo nettop på slike ting man bør reagere.
    Etter min mening så er jo dette forum for entusiaster Skal jo lete lenge etter større entusiast en Peter Pan
    jeg beklager personlig til Peter Pan Ikke la sånne uttalelser skremme deg fra dette forum

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er dessverre ikke alltid like lett for oss å fange opp disse postene, og posten fra Filmmikser har tross alt ikke stått så lenge (16 timer). Jeg har uansett ryddet opp nå.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dab Tuner

Ja men tak for hjælpen AK

Personligt er jeg vandt til at Hi-Fi nørderne ikke kan lide Bang & Olufsens produkter, og hvis de gider at styre deres grej med 7 fjernbetjæninger må de da selv om det.

Nu har jeg læst at de nordiske lande + England vil satse på digital DAB radio, og med tiden nedlægge de analog FM radio stationer, om det er sandt ved jeg ikke.

Digiality Accoustic DAB tuner.

Jeg har nu købt en Digiality Accoustic DAB tuner, fra det Danske firma Kjaerulff 1 A/S.

Her henter man en Dansk brugermanual til Digiality, på pdf fil.

Kjaerulff 1

Features for Digiality Acoustic DAB:

- Stationær DAB tuner - incl. display og break out box.
    - 4 x 40 karakters display
    - DAB bånd III og L bånd understøttelse
    - DAB og FM modtagelse.
    - FM RDS (program navn, radio text, program type)
    - 4 favorit programlister
    - Menu sprog: Dansk,Engelsk,Tysk,Hollandsk,Spansk,Fransk,Svensk, Norsk and Finsk.
    - Autosøgning af ny programmer
    - Renamefunktion
    - Alarm clock og sleep timer
    - Line out
    - Optisk CD input
    - Optisk S/PDIF output
    - Coaxial digital output
    - Fjernbetjent
    - Fleksibel placering - kan vægmonteres eller placeres på bord eller hylde.
    - Fremstillet i sort og børstet aluminium.

Den er nu tilsluttet via et S/pdif Coaxial kabel til AV2 S/pdif indgangen på mit BV. MK III TV.

Den har en rigtig fin stereo lyd, og den har fundet 55 DAB kanaler + et antal FM stationer, efter jeg har tilsluttet den til en FM/DAB rundstråle antenne, og brugt et 50 Ohm kabel til signal nedføring. kabel løber op til antenne på loftet, (det svare til 3 sal).

Udendørs DAB/FM antenne.

Modtager både DAB signal og FM signaler. Høj kvalitet, lang levetid og nem
    montering. Rundstråle antenne, dvs. modtager i alle retninger til mast montering. Dækker (FM) 87,5-108,0 Mhz. Størrelse: 52 x 59 cm.

Direkte Til Dig

Indtil videre har jeg tilsluttet 230V omformeren til det B&O Remote mins switch relæ som aktiveres 230V når jeg tænder og slukker mit TV. Digiality slukker altså når tv'et sættes i standby. Digiality er sat i højeste lydstyrke, og
    er jo tilsluttet S/pdif indgangen på mit TV så lyd styrken styres med Beo4. Jeg skal altså kun have fat i Digialitys fjernbetjening når den ved start skal ud af standby, og her vælger jeg så samtidigt den DAB/FM kanal jeg vil høre.

BeoCenter 9300 og Digiality Accoustic DAB tuner

Jeg har nu lyttet til min digital tilsluttede DAB tuner i 10 dage. Tidligere har jeg hørt analog tilsluttet DAB radio, og var ikke særlig begejstret, men det er jeg nu. Man får langt flere detaljer og en bedre dynamik i musikken. Jeg er rigtig godt tilfreds med købet.

Mvh. Peter Pan

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peter Pan
    Ja men tak for hjælpen AK

Personligt er jeg vandt til at Hi-Fi nørderne ikke kan lide Bang & Olufsens produkter, og hvis de gider at styre deres grej med 7 fjernbetjæninger må de da selv om det.

Nu har jeg læst at de nordiske lande + England vil satse på digital DAB radio, og med tiden nedlægge de analog FM radio stationer, om det er sandt ved jeg ikke.

Digiality Accoustic DAB tuner.

Jeg har nu købt en Digiality Accoustic DAB tuner, fra det Danske firma Kjaerulff 1 A/S.

Her henter man en Dansk brugermanual til Digiality, på pdf fil.

http://www.kjaerulff1.com/downloadfile.aspx?did=190

Features for Digiality Acoustic DAB:

- Stationær DAB tuner - incl. display og break out box.
    - 4 x 40 karakters display
    - DAB bånd III og L bånd understøttelse
    - DAB og FM modtagelse.
    - FM RDS (program navn, radio text, program type)
    - 4 favorit programlister
    - Menu sprog: Dansk,Engelsk,Tysk,Hollandsk,Spansk,Fransk,Svensk, Norsk and Finsk.
    - Autosøgning af ny programmer
    - Renamefunktion
    - Alarm clock og sleep timer
    - Line out
    - Optisk CD input
    - Optisk S/PDIF output
    - Coaxial digital output
    - Fjernbetjent
    - Fleksibel placering - kan vægmonteres eller placeres på bord eller hylde.
    - Fremstillet i sort og børstet aluminium.

Den er nu tilsluttet via et S/pdif Coaxial kabel til AV2 S/pdif indgangen på mit BV. MK III TV.

Den har en rigtig fin stereo lyd, og den har fundet 55 DAB kanaler + et antal FM stationer, efter jeg har tilsluttet den til en FM/DAB rundstråle antenne, og brugt et 50 Ohm kabel til signal nedføring. kabel løber op til antenne på loftet, (det svare til 3 sal).

Udendørs DAB/FM antenne.

Modtager både DAB signal og FM signaler. Høj kvalitet, lang levetid og nem
    montering. Rundstråle antenne, dvs. modtager i alle retninger til mast montering. Dækker (FM) 87,5-108,0 Mhz. Størrelse: 52 x 59 cm.

Direkte Til Dig

Der kan også købes et kit der monteres i Beo4 fjernbetjeningen her.

::: OneRemote :::

Indtil videre har jeg tilsluttet 230V omformeren til det B&O Remote mins switch relæ som aktiveres 230V når jeg tænder og slukker mit TV. Digiality slukker altså når tv'et sættes i standby. Digiality er sat i højeste lydstyrke, og
    er jo tilsluttet S/pdif indgangen på mit TV så lyd styrken styres med Beo4. Jeg skal altså kun have fat i Digialitys fjernbetjening når den ved start skal ud af standby, og her vælger jeg så samtidigt den DAB/FM kanal jeg vil høre.

BeoCenter 9300 og Digiality Accoustic DAB tuner

Jeg har nu lyttet til min digital tilsluttede DAB tuner i 10 dage. Tidligere har jeg hørt analog tilsluttet DAB radio, og var ikke særlig begejstret, men det er jeg nu. Man får langt flere detaljer og en bedre dynamik i musikken. Jeg er rigtig godt tilfreds med købet.

Mvh. Peter Pan
    Altså, det verste jeg vet er fanboys. Det er helt greit å like et merke, men når man er så ekstrem som du er så er det ille.

Når du skriver 7 fjernbetjeninger, vil det si, for oss som ikke er så gode i dansk, mener du "7 fjernkontroller". Dvs. at du tror at vi bruker så mange fjernkontroller på være hifikomponenter. De "Hifi nørdene" her, bruker så lite fjernkontroller som mulig. Når jeg går igjennom minhjemmekino så har mange en fjernkontroll til absolutt alt av hifi utstyr. Jeg har selv programmert både dvd spiller, cd spiller og Macbook (fjernkontrollen) på min H/K Avr 4500 fjernkontroll. Til tven bruker jeg fjernkontrollen som fulgte med der, men jeg har tenkt til å programmere alt det over til HK fjernkontrollen en eller annen dag

Om B & O er verdt penga, det skal jeg ikke uttale meg om. Men jeg hører av folk som har prøvd B&O produkter at de ikke er verdt det. Man betaler for designet, og kvaliteten er "sånn passe". Men er man glad i B&O, og man har råd til det, go for it.

Det eneste jeg reagerer på her er at du synker til et lavt nivå, bare fordi vi er uenige med deg, Peter Pan. Man ser jo det, når du skriver "og hvis de gider at styre deres grej med 7 fjernbetjæninger må de da selv om det".

Helt unødvendig, og usant. Man kan være uenige i ting, uten å synke til det.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK Audiodude, du skriver : "men jeg har tenkt til å programmere alt det over til HK fjernkontrollen en eller annen dag " og sådan er det ofte at det aldrig bliver gjort. Med en Beo4 eller Beo5 fjernkontrolle har man også den fordel at du kan pege hvor hen du vil, den udføre din kommando alligevel, den er ikke begrænset af ca.30 grader.

Her et link til et firma som laver en box hvor man bruger en Beo4 og boksen konvertere så signalerne til hvad som helst. Med den box vil du føle den samme glæde som B&O ejere gør.

Du kan på link herunder kontakte det Danske LinTronic, direkte og stille alle de spørgsmål du har. De er meget hjælp somme.

LinTronic skrev:

Control your non-B&O devices from the BEO5 by means of our TT455-RT-238

Our TT455-RT-238 and RELAY 108 detect commands from the BEO5 and converts into:
    - InfraRed, RS232, power line carrier signals (TT455-RT-238)
    - timer controlled relays (RELAY 108)

for control of:

Amplifiers/Tuners/DAB, CD/DVD players, VCR/HDD players/recorders, etc, etc.

SAT/CABLE decoders, MediaCenters, MP3 players, Soundprocessors, etc, etc.

TVs, Screens, Projectors, etc, etc.

Airconditioners, Fireplaces, Light systems, etc, etc.

Curtains, Blinders, Relays, etc. etc.

X10 Light dimmers and relays

TT455-RT-238 ... read more

RELAY 108 ... read more

B&O Hjemmeside på danske: http://www.bang-olufsen.com/page.asp?id=365

Brugervejledning: peecee.dk | Vis upload

Find alt om produktet her:

http://www.lintronic.dk/LinTronicTab...ies-Danish.pdf

LinTronic

Man kan også ring til Michael Lindgaard på Tlf 2876 7699 og forklare hvad man ønsker, Michael taler Dansk og det er ham der udvikler produkt.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Audiodude

Når så du har fjernbetjeningen på plads, kan du jo hænge dette skilt på din væg, det smager da lidt af fugl, Ikk

Med venlig hilsen fanboys

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til 93k så synes jeg ikke specsene var avskrekkende gode. Hva forsvarer egentlig prisen??

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hej Thlian

Fuld integration af lyd og billede - DVD - CD - Dolby digital 7.1 surround dekoder - Centerhøjttaler BeoLab 7-4 ( 2 x 200 watt ICEpower) -Tyveri sikring ( = kode indtastning ) - Set-Top-Box Controller ( tilsluttede produkter fjernbetjenes via BeoVision 7 MK III). - Home Cinema control modul ( kan dreje lydbilledet). Alt dette er indbygget. Fantastisk lyd og super flot billeder i High Definition fra de få TV stationer der sender HD. - Verdens bedste fjernbetjenings system. - Gulvstand med motor ( kan vippe og dreje). - Et AV system der er flot at se på også når det er slukket. - Opsætning og tilpasning hjemme hos dig selv, af en B&O tekniker, samt efterfølgende fuld support. Alt dette og meget mere er med i prisen.

Læs mere her: BeoVision 7 - Bang & Olufsen

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Connection mellem BeoVision 7-40 Full HD og mit øvrige set-up.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som fortsatt ikke forsvarer prisen. Jeg er ikke i tvil om at du kan få like bra, eller et par hakk bedre til 1/2 av prisen, eller enda billigere. Og at jeg ikke har programmert over enda, er at jeg ikke har hatt tid, det betyr ikke at det aldri blir gjort. Det eneste jeg prøvde å få frem var at det med "7 fjernbetjeninger" var å synke ganske lavt.

Det virker nesten ikke som at du godtar at vi har våre meninger, og at vi synes at B&O er et overpriset merke. Jeg har hørt B&O produkter før, vi hadde en Nabo som var helst frelst. Han hadde et B&O, som han hadde betalt en god del lapper for. For å si det sånn, det var ikke noe "Wow" effekt over lyden. Den var grei, men Onkelen min hadde et mye bedre anlegg, til nesten halvparten av prisen.

Men som jeg sa, har man råd, og er fornøyd med B&O så kjøper man det, men man må også godta at mange mener at det er overpriset til de grader.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hej igen Audiodude

Jeg kunne ønske at du havde mulighed for at have et BeoVision 7 Full HD hjemme hos dig selv i en uge, for er jeg sikker på at du ikke vil aflevere det igen, hvis du på nogen måde kunne få lov at beholde det.

BeoVision 7 - Bang & Olufsen

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiodude
    Det virker nesten ikke som at du godtar at vi har våre meninger, og at vi synes at B&O er et overpriset merke.
    Er vel strengt tatt du som ikke godtar at folk ikke bare tenker pris...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bang & Olufsen's ultimative underholdnings system til hjemmet.

B&O's lille film om BeoVision 7

Se filmen: ImageShack - Hosting :: bo740hdtvqf7.swf

Side 2 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •