heisann, veldig trøtt å sliten nå så det blir sikkert litt ordfeil og dårlige formuleringer her å der, men skal prøve så godt jeg kan.

har en panasonic 32" crt som har fungert 100% helt til i dag,men da jeg skulle skru på pc'n jeg bruker på denne tv'n, så såg jeg at fargene var veldig dårlige, veldig mørke og rett å slett dårlige. Så jeg restarta pc'n uten at det hjalp noe. og når skulle jeg forsikre meg om at s-video kabelen sto skikkeligt i pc'n så kjente jeg at det gjekk strømm gjennom fingrene, begynte å lure på hva det kunne være og etter litt her å der så fant jeg ut at tv'n sender ut strøm fra alle scart inngangene og kabel\antenne utgangen, hver gang jeg prøver å koble inn noe så ser jeg liksom at det blir litt gnisting og kjenner det konstant i fingrene:S

Så nå tar ikke tv'n inn noen signaler, ikke fra scart eller kabel, så jeg kan ikke se tv heller

ja også når jeg vrikker litt på strømkabelen til tv'n så slår den seg av, også på ijenn når jeg beveger den tilbake der den var?! jeg har åpnet tv'n og der sitter den skikkeligt så det måtte isåfall vert halvbrudd mitt på ledningen.

så nå fungerer alle menyene og tipper bilderøret er 100% men tar ikke inn noen signaler, og virker som den istede sender ut strøm fra alle inngangene?!

takker for svar på forhånd, går å legger meg nå så jeg svarer nok ikke med det første men trenger noen gode råd:P håper å ikke måtte kjøbe ny tv.