Noen som vet om en side med plasma-TV anbefalinger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som vet om en side med plasma-TV anbefalinger?

Ser etter ny TV og har søkt en del rundt på flere forumer for å se om det er noe jeg kunne tenke meg, men jeg savner en liste med anbefalte plasma skjermer i 37-42" klassen, gjerne slik som hw.no lister opp PC komponenter etter forskjellige prisklasser. Grunnen til at jeg gjerne vil ha dette er fordi jeg skal kjøpe TVen gjennom jobben og dermed vet jeg hverken hvilken pris jeg vil få (kan variere massivt, men prisene er somregel meget gode) eller hva slags TVer de har inne, så det kan derfor være greit å ha noen alternativer jeg kan be dem sjekke prisene på. Så er det noen som kunne linket til en slik side eller evt. liste opp noen testvinnere her og nå?

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dingz

Ihvertfall et par tester

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Plecto
    Ser etter ny TV og har søkt en del rundt på flere forumer for å se om det er noe jeg kunne tenke meg, men jeg savner en liste med anbefalte plasma skjermer i 37-42" klassen, gjerne slik som hw.no lister opp PC komponenter etter forskjellige prisklasser. Grunnen til at jeg gjerne vil ha dette er fordi jeg skal kjøpe TVen gjennom jobben og dermed vet jeg hverken hvilken pris jeg vil få (kan variere massivt, men prisene er somregel meget gode) eller hva slags TVer de har inne, så det kan derfor være greit å ha noen alternativer jeg kan be dem sjekke prisene på. Så er det noen som kunne linket til en slik side eller evt. liste opp noen testvinnere her og nå?
    Plasma TV kjøpsguide

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •