Sony KDL-46W3000 vs. Toshiba 47Z3030D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL-46W3000 vs. Toshiba 47Z3030D

Hvilke av disse to TV'ene vil dere si er best? TV'en skal brukes til å se film fra PC og en del xbox 360... og selvfølgelig vanlig tv-titting. :-D

Sony KDL-46W3000
    Sony : KDL-46W3000 (KDL46W3000) : Norge

Toshiba 47Z3030D
    Toshiba 47Z3030D - Regza Z Series - Toshiba Home Entertainment UK

Toshibaen er jo en del billigere. Tenkte kanskje å betille TV fra Tyskland. Toshiba har ikke garanti på TV'er derifra mens Sony visstnok har 1 år på TV'er kjøpt i utlandet. Hmm...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bump

Noen som har sett disse TV'ene sammen? Bildet på Sonyen skal visst være veldig bra...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde uten tvil gått for Sony W3000, jeg så Toshibaen på Electro world messa å ble ikke noe videre imponert.

Selv bestiller jeg Samsung LE46M87BD denne uka, hadde jeg hatt høyere budsjett haddde jeg gått for Sony KDL-46W3000. Blir nok fornøyd uansett:razz:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av doubledouce
    Hvilke av disse to TV'ene vil dere si er best? TV'en skal brukes til å se film fra PC og en del xbox 360... og selvfølgelig vanlig tv-titting. :-D

Sony KDL-46W3000
    Sony : KDL-46W3000 (KDL46W3000) : Norge

Toshiba 47Z3030D
    Toshiba 47Z3030D - Regza Z Series - Toshiba Home Entertainment UK

Toshibaen er jo en del billigere. Tenkte kanskje å betille TV fra Tyskland. Toshiba har ikke garanti på TV'er derifra mens Sony visstnok har 1 år på TV'er kjøpt i utlandet. Hmm...

Disse tv'ene så jeg side om side i forrige uke. De brukte samme bilde kilde osv. og Sony så rett og slett utrolig mye bedre ut. Det hang i tillegg en haug av Samsung og Philips tv'er osv der som også brukte samme demoplata, og etter min mening var Sony soleklart best. Toppmodellen til Philips som jeg egentlig hadde bestilt fra Tyskland ble avbestilt pga. at den hadde skremmende dårlig betraktnings vinkel. Nå venter jeg i håp om at det skal komme et powerbuy på KDL-46W3000 eller KDL-46X3500...............

Tommy

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Takk!!!

Sitat Opprinnelig postet av TommyL
    Disse tv'ene så jeg side om side i forrige uke. De brukte samme bilde kilde osv. og Sony så rett og slett utrolig mye bedre ut. Det hang i tillegg en haug av Samsung og Philips tv'er osv der som også brukte samme demoplata, og etter min mening var Sony soleklart best. Toppmodellen til Philips som jeg egentlig hadde bestilt fra Tyskland ble avbestilt pga. at den hadde skremmende dårlig betraktnings vinkel. Nå venter jeg i håp om at det skal komme et powerbuy på KDL-46W3000 eller KDL-46X3500...............

Tommy
    Nå har du spart meg for mye grubling, og kanskje feilkjøp:shock: Er nemlig disse to jeg har sikla på i det siste. Men hadde vel en anelse om at Sony'en var best! Ja, la oss få et realt Powerbuy her snart!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hollow***Man
    Nå har du spart meg for mye grubling, og kanskje feilkjøp:shock: Er nemlig disse to jeg har sikla på i det siste. Men hadde vel en anelse om at Sony'en var best! Ja, la oss få et realt Powerbuy her snart!
    Jeg tippet det var flere som satt på gjerdet i forhold til disse to TV'ene. :-D Var først overbevist om at Toshibaen var løsningen, men nå er jeg også sikker på at det blir Sony. Får håpe vi ser en prisreduksjon nå mot jul... selv om jeg kjøper uansett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •